نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، از معشوقه سابق بیل کلینتون برای حضور در اولین مناظره دو نامزد اصلی انتخابات دعوت کرده است.

دعوت ترامپ از معشوقه سابق کلینتون برای حضور در مناظره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، در حالی که هیلاری کلینتون از یک بازرگان مخالف دونالد ترامپ برای حضور در اولین مناظره این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دعوت کرده، نامزد جمهوریخواه از معشوقه سابق بیل کلینتون برای حضور در مناظره دعوت کرده است.

اولین مناظره مشترک دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا قرار است دوشنبه شب بین هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ برگزار شود.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای حضور در این نشست، از یک چهره ضد دونالد ترامپ برای شرکت در مناظره دعوت کرده است.

هیلاری کلینتون از «مارک کوبان» بازرگان و سرمایه‌گذار آمریکایی و صاحب باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس برای حضور در مناظره دعوت کرده است.

این بازرگان آمریکایی مخالف ترامپ است و چندی قبل رسما حمایت خود را از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون اعلام کرد.

خبر حضور این بازرگان مخالف ترامپ در مناظره دوشنبه شب دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا با واکنش دونالد ترامپ مواجه شد.

او در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: «اگر مارک دوبان احمق و کسی که معروف به خیر شکست خورده است می‌خواهد در ردیف جلو(مناظره) بنشیند، شاید من جنیفر فلاورس را در کنار او قرار دادم».

جنیفر فلاورس، مدل و بازیگر آمریکایی است که در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری بیل کلینتون در سال 1992 خبرساز شده بود.

او گفته بود با بیل کلینتون فرماندار وقت آرکانزاس و نامزد دموکرات انتخابات ریالست جمهوری آمریکا، به مدت 12 سال رابطه جنسی داشته است.

هر چند بیل کلینتون در آن زمان هر گونه رابطه با فلاورس را رد کرده بود اما در ژانویه 1998 رئیس‌جمهور وقت آمریکا تایید کرد که بین او و بازیگر آمریکایی روابطی وجود داشت.

به دنبال اظهارنظر ترامپ درباره احتمال دعوت از فلاورس برای حضور در مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر این بازیگر و مدل آمریکایی خبرساز شده است.

معشوقه سابق بیل کلینتون اعلام کرده که به دعوت دونالد ترامپ و به عنوان مهمان او، در مناظره دوشنبه شب شرکت خواهد کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.