نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: دریافت حقوق نامتعارف توسط برخی از مسئولان سبب بی‌اعتمادی مردم به انقلاب اسلامی می‌شود.

حقوق نامتعارف سبب بی‌اعتمادی مردم به دولت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: حقوق نامتعارف دریافتی باید به خزانه بیت‌المال بازگردد.

وی با اشاره به‌ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: اگر در جامعه با فساد اقتصادی مبارزه نشود مردم اعتماد خود نسبت به انقلاب اسلامی از دست می‌دهند.

امام‌جمعه سمنان مبارزه و مقابله با فساد اقتصادی را ضروری دانست و گفت: مبارزه با این مهم اعتماد اجتماعی در کشور را افزایش می‌دهد.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: اعتماد مردم باید نسبت به انقلاب اسلامی افزایش یابد و این میسر نمی‌گردد مگر اینکه اطلاعات شفافی از بازرسی‌ها در کشور برای مردم بیان شود.

وی با اشاره به‌ضرورت بازگرداندن حقوق نامتعارف به بیت‌المال گفت: این مهم باید در اسرع وقت صورت گرفته و نتایج آن نیز به اطلاع مردم رسانده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی مأموریت‌های مهم سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان باید با بازرسی‌های متناوب از دستگاه‌های اجرایی از ایجاد فساد اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی جلوگیری کند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به برخی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد جدی با فاسدان اقتصادی گفت: افکار عمومی جامعه توقع دارد که با مفاسد اجتماعی برخورد شود.

به گزارش تسنیم با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ساختمان بازرسی استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.