قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از فعالیت ضدایرانی ۱۶۰۰ موسسه در زمینه‌ عملیات روانی خبر داد.

۱۶۰۰ مؤسسه علیه ایران عملیات روانی انجام می‌دهند/ پیشرفت‌های فعلی مرهونِ ۸ سال جهاد است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار عزت‌الله جعفری بین رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی است تا قسمتی از فرهنگ شهادت به مردم شرح داده شود.

وی ادامه داد: مردم ایران ملت قهرمان و عزیزی بوده و در طول تاریخ ثابت کرده که در برابر هر نوع تهدید واکنش قاطعی از حود نشان می‌دهد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد، متذکر شد: دشمن توان مقابله نظامی با ایران را ندارد ولی از نظر روانی فعال است.

وی در همین راستا ادامه داد: 1600 موسسه در بخش عملیات روانی فعالیت می‌کنند تا از طریق فرهنگی ملت ایران را بر زمین بزنند.

سردار جعفری پیشرفت فعلی را مدیون مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: پیشرفت‌های نظامی را مدیون دوران 8 سال دفاع مقدس هستیم و مردم ایران نیز نشان داده‌اند در هر شرایطی کنار یکدیگرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران ما کشور خدا و امامان است و مردم آن بدون ادعا 8 سال جنگیدند و رزمندگان تا پای جان از اسلام و رهبری دفاع کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.