قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم تا خدای نکرده هر مسأله کوچکی منجر به ایجاد شکاف بین نیروهای انقلاب نشود.

مسؤولان برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و انقلاب باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه بناب در فضایی به مساحت 630 متر مربع احداث شده و برای تکمیل آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در آیین گشایش این سالن ورزشی با بیان اینکه افتتاح چنین سالن‌هایی به نوعی مقابله با جنگ نرم دشمن است، بر توسعه چنین فضاهایی در تمام نقاط و شهرهای مختلف استان تأکید کرد.

سردار غلام عسگر کریمیان با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل تفریحی جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها جزو وظایف ذاتی سپاه است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.

وی ایجاد وحدت و انسجام بین نیروهای وفادار نظام را در شرایط کنونی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه دانست و اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی تمام نیروهای وفادار داخل نظام باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم تا خدای نکرده هر مسأله کوچکی منجر به ایجاد شکاف بین نیروهای انقلاب نشود.

سردار کریمیان اذعان کرد: جا دارد نفس خود را برای تداوم راه شهدا و جانبازان قربانی کنیم و در عرصه نبرد با دشمن باید محکم و استوار باشیم و این میسر نمی‌شود مگر در سایه وحدت و همدلی بین نیروهای نظام.

وی افزود: انسجام ملی، قدرت سیاسی و امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و بصیرت انقلابی مانع از نفوذ و پیروزی استکبار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در آیین افتتاح سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه بناب کونگ فوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بناب به سرپرستی استاد راهدان عزیز اللهوردیان حرکت‌های رزمی را به نمایش گذاشتند که مورد استقبال گرم حاضران قرار گرفت.

همچنین سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از استاد عزیز اللهوردیان به‌خاطر اجرای حرکات رزمی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.