قدس آنلاین- تبریز: دبیر ستاد اربعین استان آذربایجان‌شرقی گفت: در استان آذربایجان‌شرقی 3 دفتر به‌منظور صدور ویزا برای زائران اربعین مشخص‌شده که مسؤولیت آن با سازمان حج و زیارت استان است.

صدور ویزا برای زائران اربعین توسط 3 دفتر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن استوارآذر ظهر در ستاد اربعین استان، با بیان اینکه برای استقرار موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران 12 منطقه مشخص‌شده است، اظهار داشت: با توجه به استقرار 4 کنسولگری از سوی کشور عراق در داخل کشور ایران برای اخذ ویزا، در استان آذربایجان‌شرقی نیز 3 دفتر به‌منظور صدور ویزا مشخص‌ شده که مسؤولیت آن با سازمان حج و زیارت استان است.

دبیر ستاد اربعین استان، ادامه داد: همچنین به‌منظور اجرای هرچه بهتر تدابیر اتخاذ شده در محل مأموریت 6 کمیته پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، سازمان‌دهی و بهداشت و درمان و اقدامات تأمینی مشخص‌شده که در این راستا شهرداری تبریز، اداره کل اوقاف و امور خیریه، مرکز صدا و سیمای استان، اداره کل حج و زیارت، دانشکده علوم پزشکی و نیروهای انتظامی و امنیتی استان به‌عنوان مسؤولان کمیته‌های مربوطه مشخص‌ شده‌اند.

وی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های لازم موکب استان مستقر در مرز مهران، برای پذیرایی روزانه 30 هزار نفر زائر پیش‌بینی‌شده و بر این اساس باید تدابیر لازم در راستای تجهیز امکانات انجام شود.

استوارآذر خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به درخواست خیرین برای حضور در برقراری موکب‌های خدمات‌رسانی تلاش کرده‌ایم از این ظرفیت بزرگ نیز بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.