قدس آنلاین- تبریز: مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مدت اقامت با روادید اربعین در عراق 20 روز اعلام‌ شده است گفت: امسال به‌هیچ‌عنوان وجه نقد از زائران دریافت نخواهد شد.

مدت اقامت با روادید اربعین در عراق؛ 20 روز/ امسال وجه نقد از زائران دریافت نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، امیر روحی‌ملکی ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح، از 16 شهریور آغاز شده و تا 24 آبان ادامه خواهد داشت، افزود: سامانه سماح آماده ثبت‌نام از زائران در تمام ساعات روز بوده و تا به امروز بیش از 7 هزار و 600 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هزینه‌های برآورد شده به ترتیب به این صورت خواهد بود که 40 دلار برای صدور ویزا و 250 هزار ریال حق بیمه و یک‌صد هزار ریال حق کارگزار و 20 هزار ریال حق ثبت‌نام از هر زائر دریافت خواهد شد.

روحی‌ملکی ادامه داد: امسال به‌هیچ‌عنوان وجه نقد از زائران اخذ نخواهد شد و همه مبالغ به‌صورت غیرنقدی و از طریق سامانه‌های بانکی دریافت خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان، با بیان اینکه مدت اقامت با ویزای اربعین در کشور عراق 20 روز اعلام‌ شده است، ادامه داد: در راستای پاسخگویی به سؤالات زائران، واحد پاسخگویی در محل اداره حج و زیارت استان مستقر شده و همه همکاران نیز ملزم به پاسخگویی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.