چند روزی است خبری در محافل خبری کشور دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد از حضور در انتخابات آینده منع شده است. این خبر که ابتدا جدی به نظر نمی‌رسید با صحبت‌های دیروز محمدرضا باهنر رنگ و بوی جدی بودن به خود گرفت. هرچند اطرافیان احمدی نژاد آن را تأیید نمی‌کنند.

واکنش اطرافیان احمدی‌نژاد به خبر منع او از کاندیداتوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و یکی از بزرگان جریان اصولگرایی در نشست ماهانه دیروز جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به این خبر، اظهار کرد: قرار بود این مسأله رسانه‌ای نشود اما شد. آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه‌های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری به دلایلی از ورود به انتخابات منع شده است.
اما از سوی دیگر دو نفر از نزدیکان رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد این خبر را نه تأیید و تکذیب می‌کنند و تأکید دارند که اخبار مربوط به مقام معظم رهبری باید از منابع رسمی منتشر شود و به چنین اخباری نمی‌توان رسمیت داد.
علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحبت‌های باهنر می‌گوید: مگر آقای باهنر مسئول نشر مطالب مربوط به مقام معظم رهبری است؟ این سوال برای ما هم وجود دارد که مطالب مربوط به رهبر انقلاب چطور از مجاری دیگری منتشر می‌شود. اگر مطلبی به رهبری نسبت داده شده، دفتر ایشان اگر لازم بدانند توضیحاتی می‌دهند. اشخاص دیگر نباید در این زمینه اظهار نظر کنند و من هم نباید اظهار نظری داشته باشم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد در چند ماه گذشته با رهبر انقلاب دیداری داشته است یا خیر، اظهار می‌کند: بله، دیدار داشته‌اند. اما درباره مطلبی که به مقام معظم رهبری نسبت داده شده دفتر ایشان باید اظهار نظر کند.
عبدالرضا داوری یکی دیگر از نزدیکان احمدی‌نژاد است که درباره این خبر تأکید می‌کند هر خبری مربوط به مقام معظم رهبری اگر خارج از رسانه‌های وابسته به دفتر ایشان یا اطلاعیه‌های دفتر ایشان منتشر شود اعتبار ندارد. این خبر هم چون از مجاری رسمی منتشر نشده طبیعتاً اعتبار و حجیت ندارد.
وی همچنین درباره صحبت‌های باهنر در این زمینه، تصریح می‌کند:‌ مگر آقای باهنر سخنگوی مقام معظم رهبری هستند؟ مسأله روشن است. جریانی می‌خواست یک علمیات روانی ایجاد کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد در این مدت با مقام معظم رهبری دیداری داشته است یا خیر، بیان می‌کند: اطلاع‌رسانی دیدارهای مقام معظم رهبری به عهده ما نیست.
داوری در ادامه تأکید می‌کند: آقایان شایعه‌پردازی و شایعه‌پراکنی درباره مقام معظم رهبری نکنند؛ چون جایگاه ایشان نقطه اتکاء همه آحاد ملت و حساس است و نباید از جایگاه ایشان در رقابت‌ها و حذف رقبایمان سوءاستفاده کنیم.
وی در پایان می‌گوید: این یک روش غلط است. همه نیروهای کشور باید جایگاه مقام معظم رهبری را حفظ کنند و در عین حال همواره دیدگاه‌ها و نظرات رهبر معظم انقلاب باید مبنای عمل برای همه نیروهای انقلاب باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    احمدی بیا