قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصلی‌ترین عاملی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل باعث پیروزی رزمندگان اسلام بود سلاح و مهمات نبود، بلکه پشتوانه ایمان، رهبری و مردم ۳ عامل پیروزی جبهه اسلام بر جبهه کفر بود.

پشتوانه ایمان، رهبری و مردم ۳ عامل پیروزی جبهه اسلام بر جبهه کفر/ محقق شدن خواسته های دشمن در صورت نفوذ حاکمیتی و سیاسی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان بعد از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اجتماع بزرگ رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(ع) بناب در محل این حوزه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی با طراحی جنگ‌های نرم ترکیبی درصدد مهار و توقف جمهوری اسلامی ایران است. از این رو ایران اسلامی هم اکنون درگیر ۳ جنگ ترکیبی نرم، امنیتی و جنگ سخت است.

وی با اشاره به نفوذ دشمن در بدنه نظام در اثر غفلت برخی‌ها خاطرنشان کرد: در اثر این غفلت توطئه انقلاب مخملی و رنگی سال ۸۸ شکل می‌گرفت که با تدابیر و بصیرت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و روحیه بالای انقلابی دلسوزان نظام حماسه ۸ و ۹ دی خلق شد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی افزود: پس از ناامیدی دشمن در سال ۸۸ جنگ نوین و هوشمندانه‌ای با تاکتیک‌های گوناگون از سوی استکبار علیه ایران اسلامی طراحی شد که نشانه‌های آن در مذاکرات برجام به وضوح مشخص شد.

سردار کریمیان تصریح کرد: اصلی‌ترین عاملی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل باعث پیروزی رزمندگان اسلام بود سلاح و مهمات نبود، بلکه پشتوانه ایمان، رهبری و مردم ۳ عامل پیروزی جبهه اسلام بر جبهه کفر بود.

وی بیان کرد: در این جنگ نیابتی که توسط صدام ملعون علیه ایران آغاز شده بود ۳۴ کشور دنیا بطور مستقیم و غیرمستقیم ارتش صدام را همراهی می کردند و تمام بسترهای لازم برای اشغال ایران و سقوط جمهوری اسلامی را مهیا کرده بودند ولی مقاومت مردمی باعث شکست برنامه های دشمن شد.

این یادگار دوران ۸ سال دفاع مقدس اذعان کرد: اندیشکده‌های آمریکایی پس از ۳ سال و اندی مطالعه و تحقیق هرگونه جنگ نظامی علیه ایران را حماقت محض اعلام کردند و به جای جنگ نظامی جنگ نرم و تشدید تحریم های اقتصادی و دو قطبی کردن جامعه و استفاده از راهبردهای نفوذ از طریق راه های دیپلماتیک را طراحی کرده‌اند.

سردار کریمیان یادآور شد: مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ خبر از شبیخون فرهنگی به مسئولان و مردم دادند ولی متأسفانه عده ای آن را درک نکردند. ایشان سپس از ناتوی فرهنگی خبر دادند و معظم له اخیراً نیز حداقل صد بار در رابطه با بحث نفوذ هشدار داده‌اند و در این نفوذ نفوذ اقتصادی، نفوذ فرهنگی و نفوذ سیاسی مدنظر است.

وی تصریح کرد: اگر نفوذ حاکمیتی و سیاسی صورت بگیرد قطعاً دشمن به تمام خواسته های خود خواهد رسید.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در کنار امام و ولی امر مسلمین نقشه راه قرآن است و قرآن به عنوان مسیر هدایت و امام به عنوان سکان دار امت اگر در کنار هم باشند هیچ ابرقدرتی توان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

سردار کریمیان با اشاره به تهدیدهای امنیتی دشمن علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در جنگ پایان ناپذیر امنیتی علیه نظام جمهوری اسلامی نیروهای اطلاعاتی و سپاه با اشراف اطلاعاتی هرگونه تهدید و توطئه نفوذ دشمن را خنثی کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.