رئیس جمهور گفت: دولت برای امنیت ایران سرمایه گذاری عظیمی کرده و ثمر این امنیت جذب سرمایه و گردشگر است.

دولت برای" امنیت کشور"، سرمایه گزاری عظیمی انجام داده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری با اشاره به اینکه در برجام موفق بودیم گفت: بعد از 12 – 13 سال با هزاران بازرسی سرزده در ایران، آژانس بین المللی انرژی اتمی اذعان کرد که فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز بوده و پرونده ابعاد احتمالی نظامی یعنی PMD به طور کامل را بست وگفت توجه ما به آینده  برنامه هسته ای است.
وی با بیان اینکه این به معنای یکی از ابعاد مهم تبیلغاتی و سیاسی ایران هراسی در دنیا بود، گفت: شرایط امروز شرایطی است که حتی دولت هایی که در گذشته مردم خود را تشویق می‌کردند که به ایران سفر نکنند امروز یا ممانعت ها را برداشته یا حتی توصیه می کنند که به عنوان یک کشور سفر داشته باشند.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ما برای امنیت‌مان سرمایه گذاری بزرگی کردیم، دولت یازدهم سرمایه گذاری عظیمی برای امنیت ایران کرده و ثمره این سرمایه بزرگ در امنیت جذب سرمایه و گردشگر است.
روحانی ادامه داد: این همه سرمایه گذاری بزرگ برای امنیت این کشور در این منطقه پرآشوب به منظور توسعه است که ما باید میوه این توسعه را از این امنیت بچینیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.