قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: در سایه هماهنگی دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی در خراسان شمالی، قاچاق سازمان یافته ای در این استان وجود ندارد و اگر هم باشد خیلی جزئی است.

قاچاق سازمان یافته در خراسان شمالی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمود دلپسند در جلسه تکریم رییس سابق و معارفه رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی و تجاری در بازار خراسان شمالی را مثبت ارزیابی کرد و ابراز امید واری کرد که دولت با استفاده از فرصت ها و امکانات موجود در استان بتواند رویه موجود را در این حوزه ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق اقتصاد مقاوتی نیازمند مبارزه جدی با قاچاق کالا و حفظ آرامش و امنیت بازار و نرخ گذاری در بازار هستیم، اظهار داشت: دولت در تلاش است که مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی را با پیشگیری، آموزش و اطلاع رسانی انجام دهد و اصل و بنیاد در این حوزه را بر این سه راهبرد قرار داده است.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در این جلسه رسیدگی به تخلفات صنفی، تخلفات بهداشت و درمان و دارو و همچنین قاچاق کالا و ارز را سه وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد.
دکتر جمشیدی در این باره اظهار داشت: در رسیدگی به تخلفات سرعت و جبران سریع خسارت از اهمیت بالایی برخوردار است و  تعزیرات حکومتی باید این دو اصل را سرلوحه کار خود قرار دهد.
در پایان این جلسه از زحمات 9 ماهه عزیزی به عنوان رییس سازمان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تقدیر شد و سید جواد سیدالموسوی با حکم رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور به ریاست این سازمان در خراسان شمالی منصوب و معرفی شد

انتهای خبر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.