۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 459769

سلام و صلوات خدا بر امام خامنه‌ای که چه در موضع پنهان، چه در موضع علنی، چه وقت حمایت و چه وقت توصیه "صلاح مملکت" را درنظر می‌گیرند! هیهات! ما از رهبر خود مخفیانه دفاع نمی‌کنیم! بفرمایید! این هم پشت بلندگو.

 این هم پشت بلندگو !

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، حسین قدیانی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص بیانیات امروز رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه نوشت:

رفتار و گفتار بر مبنای صلاح جامعه و خیر افراد، بارزترین شاخصه رهبر است. بی‌خود شلوغش نکنید! روزگار امام راحل، چه بسا پیش می‌آمد حضرت روح‌الله روزی از فردی حمایت کنند، دگر روز او را نقد کنند و روز سوم هم توصیه‌ای، لیکن مبنای همه اینها، رضایت خدا بود و سنجش مصلحت.

امروز هم همین است. حضرت آقا از تمامی این رؤسای‌جمهور تعریف کرده‌اند. البته انتقاد و یا توصیه هم بوده. قصه این روزها، تنها محدود به رئیس‌جمهور سابق نمی‌شود! درباره رئیس‌جمهور اسبق هم صد بار دیگر اگر به عصر مذکور برگردیم، باز هم رهبر انقلاب، هم پای تعریف‌ها ایستاده‌اند، هم پای نقدها و هم پای تذکرات و توصیه‌ها، چرا که پشت سر همه اینها «دلیل» وجود داشت.

لذا حضرت آقا هم‌چنان پای حمایت خود از خدمات مثبت دولت و رئیس‌جمهور قبل ایستاده‌اند! نیز پای نقدهای‌شان! نگاه کنید به محتوای جلسات هیات دولت قبل با رهبری! کم انتقاد و توصیه و تذکر نبوده! و البته بله! حمایت هم بوده! اصلا و اساسا از کدام دولت یا از کدام رئیس دولت، بزرگان حمایت نکرده‌اند؟! سخن سر آن است که حمایت، نقد، توصیه و تذکر، جملگی بر مبنای خیر جامعه بوده.

اتخاذ موضع «توصیه» هم که حالا شاید از نظر عده‌ای و البته به غلط «جدید» جلوه کند، هرگز به معنای برگشت از مواضع صحیح قبل نیست، چرا که مواضع قبل، مصلحت قبل را داشت، موضع جدید هم مصلحت جدید را دارد!

سال 88 اما مهمترین مصلحتی که برای رهبر انقلاب مطرح بود، ایستادن پای انتخابات باشکوهی بود که 40 میلیون امضا داشت. آن روز اگر حضرت آقا مصلحت ایستادن مردانه پای آرای مردم را تشخیص نمی‌دادند، آیا سنگ‌بنای انتخاباتی هم در این کشور باقی می‌ماند؟!

ولی فقیه مثل بعضی از این عناصر سیاسی نیست که تصمیم بر مبنای «نفس» بگیرد. کنش بر اساس هوا و هوس اما چه مصداقی بارزتر از این دارد که چون نامزد مد نظر من رای نیاورده، پس حتما در انتخابات تقلب شده؟! بله البته! سال 88 حضرت آقا رای اکثریت را هم تنفیذ کردند! همچنان که سال 92 با وجود اختلاف ناچیز چنددهم درصدی چنین کردند!

القصه! فردی رفته نزد بزرگان، ایشان هم بر مبنای مصلحت، توصیه‌ای به او کرده‌اند! این اما عینا همان مصلحت است که وقتی اکثریت به همین فرد رای داد، حضرت آقا صرف‌نظر از هجمه‌ها، چون کوهی باشکوه پای آرای اکثریت ایستادند.

سلام و صلوات خدا بر امام خامنه‌ای که چه در موضع پنهان، چه در موضع علنی، چه وقت حمایت و چه وقت توصیه «صلاح مملکت» را درنظرمی‌گیرند! هیهات! ما از رهبر خود مخفیانه دفاع نمی‌کنیم! بفرمایید! این هم پشت بلندگو.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    سایتتون دوزار نمی‌ارزه.