'مقتدی صدر'رهبر جریان صدر عراق در در پیامی به مردم عربستان اعلام کرد که مردم عراق هرگز رنج های آنان را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

ابراز همدردی مقتدی صدر بامردم عربستان به دلیل ظلم و تبعیض

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، رهبر جریان صدر عراق در پاسخ به نامه جمعی از فعالان عربستانی درخصوص ظلم ، فرقه گرایی و تبعیض حکام سعودی نسبت به اقشار جامعه گفت که مردم عربستان در قلب عراقی ها جای دارند و آنها هرگز رنج هایی که مردم عربستان متحمل آن هستند را فراموش نمی کنند.
وی افزود که عربستان در نهایت قانع خواهد شد که مسئله تروریسم را از مذهب جدا کند.
مقتدی صدر همچنین در پاسخ به نامه این فعالان عربستانی که خود را زیر سلطه تندروها و افراط گرایان توصیف کرده بودند گفت که شما نباید در برابر فرقه گرایی و تفرقه افکنی ها تسلیم شده و سکوت کنید ٬ باید بر منطق اعتدال و انصاف ثابت قدم باشید.
وی افزود که حکومت عربستان امروز خود طعم تروریسم را می چشد و در نتیجه قانع می شود که بین دولت و تروریسم تفاوت قائل شود و همچنین درک می کند که تروریسم ربطی به هیچ مذهبی ندارد.
صدر همچینین گفت :مخالفان حکومت عربستان هیچ ارتباطی با تروریسم ندارند و ما در عراق علی رغم زخم هایی که خورده ایم٬ مردم عربستان و رنج هایی را که متحمل آن هستند ٬ فراموش نمی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.