قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: این طرح با هدف ایجاد نظم در نحوه بهره برداری، تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی سفرهای جاده ای اجرا خواهد شد.

وانت بارها در چهارمحال و بختیاری ملزم به دریافت بارنامه می شوند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر گفت : طرح سراسری دریافت بارنامه ویژه وانت بارهای حمل بار بین شهری از اول آبان ماه امسال اجرا می شود.
منوچهرسلمان زاده  افزود: این طرح با هدف ایجاد نظم در نحوه بهره برداری، تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی سفرهای جاده ای فعالیت وانت بارها در جاده ها ساماندهی می شود.
وی تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل فعال بین شهری کالا که دارای مجوز فعالیت از سازمان راهداری و حمل و نقل و پایانه ها هستند، می توانند نسبت به صدور بارنامه حمل ونقل جاده ای برای رانندگان مجاز و وانت بارهای واجد شرایط با رعایت ضوابط اقدام کنند.
سلمان زاده، مدارک لازم برای متقاضیان رانندگی وانت بار و صدور مجوز فعالیت را برخورداری از حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی و برای متقاضیانی که ظرف یک سال از ابتدای شروع طرح مبادرت به ثبت نام کنند، ارائه گواهی تحصیلی پایین تر از پنجم ابتدایی یا نهضت سوادآموزی عنوان کرد.
وی افزود: گذراندن دوره عمومی آموزش های حمل و نقل برای رانندگان وانت بار برای دریافت مجوز فعالیت و صدور برگ الزامی است.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در پایان گفت: با اجرای این طرح آمار دقیق از تعداد وانت بارهای فعال در بخش حمل و نقل جاده ای استان مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.