قدس آنلاین: رزمندگان اسلام می روند تا ان شاء الله به یاری خدا و کمک های غیبی ولی عصر، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پرچم «لا اله الا الله» را بر سراسر جهان بگستراند.

نجواهای امام زمانی شهدا در وصیت نامه ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبستان، رزمندگان ما در سال های دفاع مقدس رابطه ای وثیق و عمیق با امام زمان شان داشتند و عشق و محبت شان به خمینی کبیر (ره) نیز از آن رو بود که او را نایب و نماینده حضرت بقیه الله اعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف می دانستند.

این واقعیت را نه تنها در توسلات شان در جبهه ها و میدان های رزم که حتی در وصیت نامه های سراسر معرفتشان نیز می توان ناظر و شاهد بود. آنجا که به جای همه دغدغه ها و ناگفته ها و توصیه ها، از امام شان سخن می گفتند و درباره مولایشان سفارش می کردند.

شهید ابوالقاسم واسعی (1366-1349 یزد)

سلام به مهدی موعود (علیه السلام) که فرماندهی سپاه اسلام را به عهده دارد و با سلام به جد بزرگوارش که ما همگی فداییان راه قبرش هستیم ... و شما ای خواهر مهربانم امیدوارم شما نیز فرزندانی تربیت کنید که سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشند ان شاء الله.

شهید بهروز واعظ کرونی (1364-1347 اصفهان)

با درود و سلام به منجی عالم بشریت، آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که دنیای شیعه در انتظار فرج با عظمت اوست و با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب، نائب برحق امام زمان، این پیر جماران و یاور مستضعفان، خمینی عزیز ...

شهید ابوالفضل وافی (1366-1349 یزد)

همیشه این پیر جماران را یاری کرده و تنها نگذارید که او در این هنگام در حقیقت نائب امام زمان، حضرت مهدی علیه السلام می باشد و یاری کردن او یاری کردن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و یاری کردن امام زمان یاری خداست.

شهید حسین وحدتی فر (1365-1348 کهگیلویه و بویراحمد)

خواسته ی من از امت شهید پرور این است که از خط امام که همان خط اسلام و قرآن است، جدا نشوید و این انقلاب را زمینه ساز انقلاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدانید.

شهید ایرج وطن خواه (1361- 1340 کرمان)

امیدوارم با همه ی این بدی ها در آخرین لحظات حیاتم آقا و سرور و مولایمان مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را زیارت کنم و مطمئناً او بر غلام خود منت نهاده و آرزویش را برآورده می کند.

شهید حسن وفاداری دلو (1361- 1344 البرز)

هرگز امام را تنها نگذارید حتی اگر تا سر حد شهادت پیش روید و نگذارید امام عزیزمان آزرده شود؛ چون با این کار قلب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را افسرده می کند و کاری کنید که امام زمان(عج) از شما راضی باشد.

شهید اکبر وفایی ریزی (1363- 1339 اصفهان)

در موقعی که از زبان برادرانم که در جبهه حضور داشته اند- می شنوم که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فرماندهی جنگ را به عهده دارد، من چطور می توانم وجدان خود را نادیده گرفته و شب ها در بستر گرم بیارایم - نه - هرگز چنین کاری نخواهم کرد.

شهید جلال وکیلی (1365-1345 خراسان رضوی)

مادر عزیزم! به خود ببال که فرزندی تربیت کرده ای که امروز افتخار خدمتگزاری در بین سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را کسب کرده است.

شهید اسدالله هاشمی (1365-1334 تهران)

مولای من! ... چشم انتظارم و به لطف تو، کرم تو، به وجود تو، به احسان تو و بزرگواری تو، امیدوارم.

چشم انتظار ظهور هر چه سریع تر آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشیم. امیدوارم به حکومت جهانی اسلام و برقراری عدل و قسط در تمام سرزمین های کفر، توسط منجی بشریت و معلم هدایت و چراغ رحمت و پیشوای مستضعفان مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.

[خدایا!] جوانان و مردم ما را از پیروان و سربازان حقیقی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار ده، آرزو دارم که به جوانان ما روحیه ی شهادت طلبی و ایثار و گذشت و استقامت و پایداری در راه اسلام و قرآن در رکاب آقا امام زمان عطا فرمایی.

شهید حاجی رضا هاشمی (1365-1342 لرستان)

رزمندگان جان برکفی که شب و روز را با دعا و نیایش و راز و نیاز با خدای خود بوده و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خود را هر روز و شب به چشم می بینند و این ها سربازان واقعی اسلام و امام زمان هستند ... اما شما برادران پاسدار و بسیج شما [که] به عنوان بازوی مسلح ولایت فقیه، سربازان اسلام و لشکر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مطرح هستید؛ باید در میدان عمل خاطره ی سربازان صدر اسلام را زنده کنید، پس باید به وظیفه ی خطیری که دارید آگاه باشید. وظیفه ی شما صیانت از اسلام عزیز است. در این راه باید شب و روز برای رضای خداوند و حراست از دین خدا تلاش کنید؛ زیرا همه ی ما وظیفه داریم که این انقلاب را به رهبری الهی که دارد به اقصی نقاط جهان صادر کنیم و مقدمه ی ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آوریم.

شهید حسام الدین هاشمی (1365- 1346 فارس)

می بینیم که در این جبهه ها دانشگاهی وجود دارد که دانشجویان آن سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و آموزگار آن امام حسین علیه السلام و کتاب آن ایثار و شهادت است.

شهید حسین هدایتی (1362-1345 زنجان)

چه بهتر این که در میان رزمندگان و لشکریان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف جان بدهم و چه سعادتی بهتر از این [ که ] شهید شوم. از شما امت حزب الله می خواهم که جبهه های جنگ را خالی نگذارید که شما لشکریان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستید.

شهید ارسلان هرمزی (1365- 1340 تهران)

شهادت می دهم به یگانگی خداوند متعال و رسالت پیامبران عظام تا نبوت رسول اکرم صل الله علیه و آله و سلم و امامت امامان و ولایت فقیه در زمان غیبت برای هدایت بندگان ... ای مردم! در راه خدا جهاد کنید و از مالتان کمک به جبهه ها کنید. اجرتان در نزد خداست و دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائبش را خشنود کنید و زمینه ظهور [ و ] فرج آقا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم کنید.

شهید اسدالله یار محمدی (1365- 1348 مرکزی)

فدای لحظه ای از لحظات عمر گرانبارت ای امام! بر ما ثابت شد که بدون عشق به تو نمی توان عاشق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شد و ما که دوستار مهدی صاحب زمانیم، راستی به عشق تو و به فرمان تو این راه را انتخاب کردیم شاید که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر ما لطفی کند و واسطه گردد تا خداوند ما را به سعادت شهادت مفتخر نماید.

شهید احمد یارم طاقلو سهرابی (1367- 1325 همدان)

آمدم به جبهه تا به ابرقدرت های جنایتکار بفهمانم که این انقلاب انقلابی است که پشتیبان آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، انقلابی است که پشتیبانش خداست. هر کس می خواهد با این انقلاب درافتد، امام زمان و خدا او را شکست می دهد... از مادر خود می خواهم که پسران من را طوری بزرگ کند که [اگر] فردا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف احتیاج به سرباز داشت شما توانسته باشی سرباز به اسلام تحویل دهی.

شهید احمد علی یاوری (1362- 1344 یزد)

ملت ما هنوز بعد از چهارده قرن خاطره جانگداز کربلا را فراموش نکرده. عاشقانه برای فرزند فاطمه سلام الله علیها به سر و سینه می زنند و برای اینکه اثبات کنند عاشقانه حرف حسین زمان خود را لبیک گفتند به جبهه شتافته تا ثابت کنند که سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند تا ثابت کنند که حرف قرآن را گوش کرده اند، تا ثابت کنند اگر در روز عاشورا بودند یکی از سربازان حسین علیه السلام بودند.

شهید ابراهیم یوسفی (1362-1339 یزد)

رزمندگان اسلام می روند تا ان شاء الله به یاری خدا و کمک های غیبی ولی عصر، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پرچم «لا اله الا الله» را بر سراسر جهان بگستراند.

شهید اکبر یوسفیان (1361-1343 اصفهان)

مادر و پدر عزیزم! از شما سپاسگزاری می کنم که توانستید فرزندی در دامن خود پرورش دهید که بتواند مدت کوتاهی سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد و توانست در رکاب آن امام به جنگ با کفار و ستمگران زمان بپردازد .

مرا ببخشید که نتوانستم جبران زحماتی را که برای من کشیده اید کنم... برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کنیم و از خدا بخواهیم که فرج ایشان را نزدیک بفرماید. از خدا بخواهیم رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، خمینی، روح خدا را تا انقلاب مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نگه دارد. از خدای خود بخواهیم که هر چه زودتر این جنگ را به نفع اسلام و مسلمین پیروز بگرداند و طبق وعده ای که داده است، مستضعفین را وارث زمین کند.

شهید حجت الله یحیی آبادی (1362- 1344 اصفهان)

با درود و سلام خدمت آقا و مولا و فرمانده [ام]، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که همواره برای فتح و نصر اسلام یاری می کند و جندالله را یاری نمود و رزمندگان مخلص ایشان را دیدند و [ شهادتنامه شان ] را به امضاء وی رساندند و سپس به لقاء الله پیوستند...

منبع:

شابهاری، رضا؛ (1392) گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا (15)، تهران: نشرشاهد، چاپ اول

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.