قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: باید شرایطی فراهم شود که کودکان ، نوجوانان و خانواده ها بتوانند با فعالیتهای کانون آشنا و بهره ی کافی از این حوزه ببرند.

ارتباط مراکز کانون و مدارس  پیوندی در جهت آموزش و خلاقیت است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در جلسه ی هم اندیشی مسوولان  آموزش و پرورش و کارشناسان کانون  تعاملات فرهنگی میان این دو ارگان را از برنامه های جدی فرهنگی در استان مطرح کرد.

فرزاد رحیمی افزود: استفاده بهینه از فضاهای فرهنگی در جهت رشد و ارتقای کودکان و نوجوانان ایجاد فضایی مناسب در راستای تربیت اجتماعی و مهارت بخشی به اعضاء از جمله اهداف دو ارگان است و ارتباط بیشتر کانون و مدارس طرحی هدفمند برای پرکردن درست اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان است و پیامد هایی چون ترویج فرهنگ، هنر و خلاقیت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون حق همه ی کودکان و نوجوانان این سرزمین است گفت: ما باید شرایطی فراهم کنیم که کودکان ، نوجوانان و خانواده ها بتوانند با فعالیتهای ما آشنا شوند و بتوانند بهره ی کافی از این حوزه ببرند.

رحیمی شادی را پیام مشترک میان فعالیتهای کانون برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: ارتباط مراکز کانون و مدارس  پیوندی در جهت آموزش و خلاقیت است.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.