نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری دیوان محاسبات برای اجرایی شدن احکام صادره بر علیه دولت گذشته شد.

 احکام صادره علیه دولت رسیدگی شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 6 مهر) قوه مقننه در تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به رئیس دیوان محاسبات گفت: روز گذشته رهبر معظم انقلاب در درس خارج از فقه گفتند به شخصی که با ایشان مشورت کردند برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، گفته‌اند که صلاح نمی‌دانند در انتخابات حضور یابد. چرا که باعث دوقطبی شدن و تشتت در جامعه می‌شود.

وی افزود: این فرد کلا با ایجاد تشتت کار خودش را در هشت سال ریاست جمهوری پیش برد و هرج و مرج در نظام اداری - مالی کشور ایجاد کرد، بیش از 700میلیارد دلار درآمد نفتی را هدر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به گفته دادستان دیوان محاسبات دولت گذشته 48هزار میلیارد تومان محکومیت قطعی مالی دارد که 12هزار میلیارد تومان به شخص رئیس دولت سابق مربوط می شود، درخواست داریم این احکام توسط دیوان محاسبات اجرایی شود.

صادقی همچنین  با  خطاب قرار دادن وزرای اطلاعات و دادگستری ادامه داد: طی چند ماه اخیر شاهد بازداشت برخی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران بوده‌ایم که بر خلاف ضوابط قانونی با آنان برخورد شده است. به عنوان مثال فردی که اسناد تخلف شهرداری تهران را در سایت معماری‌نیوز منتشر کرد با قرار وثیقه 200میلیون تومانی آزاد شد اما فردی که به ارتش جمهوری اسلامی ایران اهانت کرده بود با قرار وثیقه 50میلیون تومانی آزاد شده است، این تبعیض پذیرفتنی نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای نماینده خیلی راحت دیگران متهم میکنی وتهمت میزنی بجای جوسازی وترویج این اراجیف بروجلوی لایحه های نفتی وکرسنت وفسادهای مالی نجومی فعلی رو بگیر اگر کل درامد هشتساله قبل به قول جنابعالی دزدیده وحیف ومیل شده شما لابد حقوقی وامی گرفته ای ؟اول تفکر بعد جنباندن زبان سرخ در دهان چرا که اسیاب به نوبت فردای هم خواهد امد که باید پاسخگوی کارهایمان باشیم تواین دنیا نشد ان دنیا صندل نشین بهارستان