گردان‌های الناصر صلاح‌الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به تازگی از موشکی دوربرد که قادر به هدف قرار دادن تمام زیرساخت‌های صهیونیست‌هاست، رونمایی کرد؛ اسرائیلی‌ها در قبال این موضوع سکوت مطلق پیش گرفته‌اند.

سکوت مطلق رژیم صهیونیستی در قبال موشک جدید فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، گردان‌های «الناصر صلاح‌الدین» در رفح نوار غزه به تازگی از موشکی دوربرد رونمایی کرد که قادر به زدن تمام موسسات و زیرساخت های حیاتی در فلسطین اشغالی است، رسانه‌های اسرائیلی و مقامات این رژیم در قبال ان موضوع سکوت اختیار کرده‌اند و به نظر می‌رسد این واکنش به دستور اطلاعات رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

بر اساس گزارش وبگاه «رأی الیوم»، اسم این موشک که گفته می شود ساخت خود فلسطینی‌هاست «ابو عطایا» است و در خلال یک رژه نظامی در رفح رونمایی شد و شبکه «المیادین» این مراسم را به صورت زنده پوشش داد.

سخنگوی گردان‌های الناصر صلاح‌الدین به شبکه «المیادین» گفته این گردان‌ها، غافلگیری‌های بسیاری برای رژیم صهیونیستی دارد که این رژیم را به لرزه در خواهد آورد. وی افزود: دستگاه اطلاعات گردان‌های الناصر صلاح‌الدین یک ضربه به دستگاه اطلاعاتی اسرائیلی زده است.

یک مقام نظامی وابسته به شورای نظامی گردان‌های یاد شده نیز اعلام کرد: مقاومت موفق شد آنچه را انجام دهد که ارتش‌های نظامی منطقه از انجام آن عاجز بودند و گردان‌های الناصر صلاح‌الدین در ادامه تمرینات و توسعه و پیشرفت سلاح و توانایی شلیک موشک مصر است. مقام مذکور در ادامه از تمام کسانی که با مال، سلاح یا سخن از مقاومت حمایت می‌کنند، قدردانی کرد.

این گردان‌ها اعلام کرده‌اند هر گونه ساخت سلاحی در راستای آمادگی برای هر درگیری در آینده با رژیم صهیونیستی به علاوه تلاش برای رفع محاصره غزه است.

گردان‌های الناصر صلاح‌الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین است که شهید «جمال ابو سمهدانی» ملقب به ابوعطایا پس از پایان تحصیلش در رشته مهندسی نظامی در آلمان تاسیس کرد.

این گردان‌ها که در ابتدا تعدادی از اعضای حماس، فتح و جهاد اسلامی نیز به آن پیوستند تا کنون چندین عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام داده‌اند که مهم‌ترین آنها عملیات «الوهم المتبدد» در سال 2006 است.

آغاز فعالیت این گردان‌ها با شروع انتفاضه دوم در سال 2000 بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.