قدس آنلاین – سبزوار : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: استقرار دفتر سرمایه گذاریها در جذب، استفاده از بسترهای قانونی و کاهش زمان سرمایه گذاری در شهرستان موثر است.

105 واحد قطعه سازی با اشتغال یکهزار نفر در سبزوار فعالیت دارند

علی امید بخش در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود : در سایه همدلی و همراهی دستگاههای اجرایی در زمینه جذب سرمایه گذاران طی سه سال اخیر و افزایش واحدهای صنعتی میزان تولیدات در سبزوار از پنج به 60 نوع محصول باکیفیت رسیده است .

وی با بیان اینکه 105 واحد قطعه سازی نیز با اشتغال هزار نفر در این شهرستان فعالیت دارند ادامه داد : از ابتدای سالجاری تاکنون 11 پروانه بهره برداری واحد صنعتی با سرمایه گذاری 316 میلیارد ریال و اشتغال 324 نفر در سبزوار صادر شده است.

وی با اشاره به فعالیت 223 کارخانه با سرمایه گذاری 2 هزار 700 میلیارد ریال در این شهرستان تصریح کرد : این واحدها ظرفیت اشتغال چهار هزار نفر را فراهم کرده اند.

امید بخش با تاکید بر اینکه 337 واحد صنعتی نیمه تعطیل در این سبزوار شناسایی شده اند از اختصاص 186 میلیارد ریال برای فعال شدن 25 واحد صنعتی نیمه تعطیل در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در عین حال یادآورشد : پرونده 161 واحد صنعتی نیمه فعال پس از بررسی در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.   /      انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.