قدس آنلاین: ۱۱ دوچرخه‌سوار کاشانی با هدف ترویج فرهنگ ورزش، ایجاد روحیه با نشاط و سلامت در بین جوانان و نوجوانان، ارادت به خاندان پاک اهل بیت(ع) با محوریت برنامه‌های فرهنگی ورزشی و اطلاع‌رسانی صحیح در رقابتی سالم با معرفی ورزش‌هایی که سلامتی و شادابی به همراه دارد، در این مسیر با حرکتی فرهنگی، معنوی و ورزشی رکاب می‌زنند.

رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی از کربلای ایران به مشهدالرضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایکنا، هفدهمین رکابزنی تیم منتخب دوچرخه‌سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از مشهد اردهال تا حرم منور امام رضا(ع) صبح دیروز، ششم مهرماه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق شهدا در گلزار شهدای دارالاسلام و یاد و خاطره آنها، همراه با غباروبی و عطرافشانی آغاز شد.
تیم منتخب دوچرخه‌سواری این سازمان برای هفدهمین سال متوالی از کربلای ایران مشهد اردهال تا مشهدالرضا(ع) مسافت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری را با عشق و ارادت به اهل بیت(ع) رکاب می‌زنند.
۱۱ دوچرخه‌سوار کاشانی با هدف ترویج فرهنگ ورزش، ایجاد روحیه با نشاط و سلامت در بین جوانان و نوجوانان، ارادت به خاندان پاک اهل بیت(ع) با محوریت برنامه‌های فرهنگی ورزشی و اطلاع‌رسانی صحیح در رقابتی سالم با معرفی ورزش‌هایی که سلامتی و شادابی به همراه دارد، در این مسیر با حرکتی فرهنگی، معنوی و ورزشی رکاب می‌زنند.
این رکابزنی که به‌ همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود، به پاس احترام به ورزشکاران کاشانی و شهدایی که از این خطه کویری برخاستند، هر ساله گوشه‌ای از زحمات این بزرگ‌مردان تاریخ را با حرکت فرهنگی، ورزشی و مذهبی ارج می‌نهند.
فرهنگ و ارزش‌های دینی و شهادت، معرفی حضرت سلطانعلی علی بن امام محمد باقر(ع) در کربلای ایران که هر ساله در دومین جمعه مهرماه مراسم سنتی مذهبی قالیشویان در مشهد اردهال برگزار می‌شود، بسیار جای کار دارد که با برگزاری چنین برنامه‌های ارزشی می‌توانیم این حرکت را ماندگارتر کنیم.
تیم منتخب دوچرخه‌سواران کاشانی به عنوان نماینده این شهرستان در ورود به دیگر شهرها، نام کاشان را در این حرکت فرهنگی، ورزشی و ارزشی پایدارتر می‌کنند.
تیم ۱۱ نفره دوچرخه‌سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با حضور آقایان حسین کچوئی، محسن یزدان‌پناه، غلام همایونی، اسماعیل بزری، حسین خرم‌آبادی، ناصر مختص‌آبادی، محسن خشنودی، سیدعلی حسینی، علی خیامی، ابوالفضل صمیمت و به سرپرستی و مربیگری سجاد مظفری‌تبار و تدارکات مهدی نشاسته گیر همراهی می‌شود.
یادآور می‌شود، تیم منتخب دوچرخه‌سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بعد از گلریزان، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا در دارالاسلام کاشان و میثاق با شهدا و ادای احترام به آنها و بعد از افتتاح پارک آزادگان راوند حرکت خود را به طرف کربلای ایران آغاز کردند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.