۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 460254

قدس آنلاین: جانشین نیروی قدس سپاه گفت: جنگ افغانستان و عراق را آمریکا از پول مردم خود هزینه کرد اما جنگ عراق، یمن و سوریه با پول عربستان تامین می‌شود.

وهابیت آبروی اسلام را برده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی در نخستین محفل رزمندگان تخریب رزم دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب ما به مفهوم واقعی هم انقلاب بود و هم اسلامی، انقلاب بودن به این معنی که دگرگونی اسلامی ایجاد کرد و واقعا مردم بودند که به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب کردند.
وی افزود: انقلاب ما اسلامی بود چرا که از روز اول بر مبنای اسلام شکل گرفت  و رهبر انقلاب مرجع تقلید مردم بود یعنی حرام و حلال زندگی ما را مشخص می‌کرد و همان انسان ارزشمند رهبری این حرکت عظیم را بر عهده داشت  و به برکت وجود این رهبری، انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام جلو رفت و تا به امروز این مبنا پا برجا مانده کسی ادعا ندارد که همه مسائل اسلامی است اما این ادعا را داریم که می‌توانیم بنا بر مبنای اسلام حرکت کنیم.
قاآنی تصریح کرد: جهاد را امام خمینی به مفهوم واقعی برای مردم معنا کرد، جنگ یک حادثه است و به اندازه‌ای عظمت داشت که به ما تحمیل شد آن زمان هیچ اداره و سازمان رسمی برای اداره آن نداشتیم کشور تازه از دل انقلاب بیرون آمده بود وفرماندهای ارتش تاسطوح لشکر و سرتیپ با مشکلات روبه رو بودند و سپاه و بسیج هنوز پا نگرفته بود آن زمان که نیمی از رزمندگان اسلحه نداشتند دشمن با 14لشکر سازمان یافته در برابر ما حضور داشتند.
جانشین نیروی قدس سپاه عنوان کرد: رزمندگان ما با عزت و عظمت جنگیدند و با موفقیت جنگ را به پایان رساندند و با وجود اینکه دشمن از امکانات بیشتری برخوردار بود و در پایان جنگ بیش از 55 لشکر سازمان یافته و امکانات و تجهیزات داشت اما نتوانست در برابر عزت و تقوای رزمندگان اسلام مقاومت کند.
وی گفت: در دل جنگ ایران و عراق دنیایی نهفته است اما با نگاهی که رهبر معظم انقلاب نسبت به غدیر داشتند می‌توان به دفاع مقدس نیز نگاه کامل تری داشت. در دوره دفاع مقدس قاعده  و قوانین عزت مدارانه در مقابل دشمنانی که همه نوع امکانات مادی در اختیار دارند  و ما دستمان خالی است چگونه این نا برابری را جبران کردیم؟ عزت و عظمت در اسلام بود سالار شسهیدان و ائمه اطهار(ص) با همین قائده وارد میدان شدند و امام خمینی(ره)راه ائمه (ع) را احیا و اثبات کرد با عزمت و سربلندی می‌توان جلوی دشمن ایستاد.
قاآنی خاطرنشان کرد:امروز آنچه جزء مسائل ما و امریکا مطرح این است که بچه شیعه ها نه تنها با عزت زندگی کردند و دشمنانشان را ذلیل کردند بلکه زندگی با عزت را نیز به دیگران یاد می‌دهند امریکا می‌داند که حریف ایران نیست و تنها می‌گویند چرا ایران عزت و عظمت خود را به دیگر مسلمانان یاد می‌دهد و تمام مشکل آنهاترویج این موضوع است و هرچه رسم جنگ را در جبهه مقاومت تمرین کند و از نظام بپذیرد باز هم انگ و تهمت تروریسم را به ایران می‌زند در حالی که خودشان تروریسم هستند.
جانشین نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جنگ ما علاوه بر عزت، قانون با عظمت جنگیدن و با عزت زندگی کردن نیز در آن نوشته شده است افزود: آمریکا سه هزار میلیارد دلار در عراق و افغانستان هزینه کرد اما با ذلت بیرون رفت و متفکرین و نخبگان معتقدند ایران آمریکا را از عراق بیرون انداخت و این نشان دهنده عظمت دفاع مقدس است.
وی اظهار داشت: یکی از بحث‌های مهم جنگ، تخریب بود تمام نابرابری‌ها با تخریب جبران شد یک عنصر غیر مادی، عنصر مالی و نیمه مالی و معنوی در جنگ ما دخیل بود از این عناصر غیر مادی بچه‌های امام خمینی(ره) آموختند و تقویت کردند و عناصر معنوی را در میدان جنگ به وجود آوردند و گذاشتند در کنار سلاح‌ها و آرپی چی‌ و کلاشینکف و در مقابل 30هواپیمای دشمن ایستادند. در یک خط یک کیلومتری 200 تا 300 قبضه گلوله و آتش می‌ریختند اما به دلیل اینکه این عناصر معنوی را امام که شاگرد مکتب رسول الله بود از اسلام استخراج کرد و به فرزندانش آموخت و رزمندگان اسلام در جنگ با آن عمل کردند و سبب عظمت اسلام و انقلاب شدند.
قاآنی اظهار داشت: شکلی که ما در تخریب جنگ داشتیم نه قبل از ما بوده در دنیا و نه بعد از جنگ ما جایی نمونه دارد هرکسی امروز آموخته است شاگردی مکتب اسلام را کرده است ارتش‌های دنیا پشت میدان مین که می‌رسند متوقف می‌شوند اما با این سبکی که ما داریم هیچکسی نمی‌تواند در تمام دنیا با آن مقابله کند.
جانشین نیروی قدس سپاه گفت: واحد تخریب میادین مینی که عرض آن 200 متر بود را چنان تسلط داشتند که تمام عملیات‌ها را قبل از شروع خط شکن، مین‌ها را پاکسازی می‌کردند و با هنر،فداکاری و رنج فراوان شب‌های متمادی میادین مین را خنثی می‌کردند تا برای رزمندگان مشکلی پیش نباید.
وی افزود: عده‌ای می‌گویند تخریب چی‌ها تا مین می‌دیدند خود را روی آن می‌انداختند اما حتی در یک عملیات در طول جنگ هشت ساله این کار را نکردیم در تخریب عملیات تدبیر جزء اساسی ترین کارها بود و تخصص در اوج خود قرار داشت هر میدان مینی برای خود یک نقشه داشت و با وجود اینکه بعثی‌ها هرروز میدان را پیچیده تر می‌کردند اما بچه‌های تخریب به خوبی از عهده آن بر می‌آمدند.
قاآنی تصریح کرد: نیروهای تخریب چی در اوج فداکاری قرار داشتند و اگر تخصص، شهامت، فداکاری آنها نبود عزت و عظمت ما دست نیافتنی می‌شد متاسفانه امروز فیلمسازان ما خوب عمل نکردند و تعابیری می‌آورند که به هیچ عنوان درست نیست. تدبیر و تخصص تخریب چیان توام با فداکاری بود و تنها این عمل با رشد دین داری و اعتقاد به خدا قابل حاصل شدن است. بچه‌های تخریب خط شکن جبهه و بن بست شکن جبهه بودند.
جانشین نیروی قدس سپاه اظهار داشت: تیم ترکیبی اطلاعات و تخریب در زمان جنگ واقعا هیچ خلائی نداشتند در زمانی که دشمن به صورت 48ساعته تصاویر هوایی از مناطق جنگی ایران داشت ما هر شب در مصیبت و با سختی در تاریکی پل می‌زدیم ما امکانات و اطلاعات نداشتیم اما انسان‌های باهنر،فعال و خوش فکر زیادی داشتیم که راه غواص شدن را باز کردند و 48 ساعت در آب می‌گذراندند و از خرمشهر تا بصره در زیر آب به دنبال کسب اطلاعات بودند.
وی بابیان اینکه امدادهای غیبی نیز به کمک رزمندگان اسلام آمدند بیان کرد: روش‌هایمان را به بچه مسلمانان که یاد می‌دهیم می‌روند در دنیا جلو و برای مقابله با این نوع زندگی عزت مدارانه جمع می‌شوند اما نمی‌توانند مقابله کنند این آدم‌های کثیف بی دین و بی شرف تکفیری در گذشته نیز بودند و آمریکا وقتی در جنگیدن با مسلمانان جا ماند این جنایت کاران را تجهیز کرد.روز گذشته نیز یکی از این گروه‌ها اعلام کرد که آمریکا سلاح ما را می‌دهد اما مصیبت بار تر از وجود آمریکا و اسرائیل کشور عربستان است که ثروت و پول مسلمانان را وارد جنایت کرده است.
قاآنی خاطرنشان کرد: جنگ افغانستان و عراق را آمریکا از پول مردم خود هزینه کرد اما جنگ عراق، یمن و سوریه با پول عربستان تامین می‌شود. عربستان خود را خادم حرمین شریفین و خیرخواه جهان اسلام می‌داند و باید به جهانیان معرفی می‌شد که چه افراد فاسدی هستند.آمریکا بعد از اینکه از عراق فرار کرد مجدد برگشت تا کمک 60 کشور را جمع کند اما امروز حتی یک گردان پیاده هم ندارد و تا 10 سال آینده نیز نمی‌آورد.
جانشین نیروی قدس سپاه اعلام کرد:  وهابیت دین نیست و تنها اسلام را بی آبرو کرده است. هنر عزت مدارانه زندگی کردن را جمهوری اسلامی به مسلمانان یاد داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.