قدس آنلاین: مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: با وجود پیگیری‌هایی که انجام می‌شود همچنان در مجمع رهروان امر به معروف خراسان رضوی کمبود داریم.

کمبود سخت افزاری و نیروی انسانی در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر لطفی در مراسم افتتاح ستاد خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه اصل امر به معروف همواره نقش ضمانت اجرایی احکام خدا را داشته است اظهار داشت: امروز امر به معروف و نهی از منکر تنها عامل نجات اسلام و انقلاب اسلامی است چرا که دشمن با تمام نیرو به میدان آمده است به گونه‌ای که شاهد هستیم جریانات سکولار و لائیک هم‌اکنون بیش از پیش درصدد ضربه زدن به ماه محرم و مراسم‌های آن هستند.
وی افزود: سازمان‌های مردم نهادی که وابسته به جناح و حزب خاصی نباشند باید پای دین خدا بایستند و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر یکی از این نهادهای مردمی است که در مشهد از دو سال پیش فعالیت دارد.|
لطفی تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب یک موضوع صرفا اجتماعی و فرهنگی نیست و هدف این جریان براندازی نظام است زیرا دشمن در این راه تجربه دارد و نمونه‌هایی نظیر تاریخ آندلس، دوران قاجار و پهلوی مصداقی بر این امر است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه فشار افکار عمومی برای رای افراد و مسئولان تاثیرگذار است گفت: حرکت‌های جمعی و مردمی و تاثیر افکار عمومی را نباید دست کم گرفت مجمع رهروان نیز متکی به مردم است که با وجود پیگیری‌هایی که انجام می‌شود همچنان کمبود داریم و تقاضای ما این است که هر عضو بتواند چند نفر دیگر را با خود همراه سازد.
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: درحال حاضر به 30 هزار نفر خواهر در 20 نقطه آسیب پذیر شهر مشهد برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هستیم تا آبروی شهر امام رضا (ع) حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مجمع امیدی در دل دوستان و خوفی در دل دشمنان ما ایجاد کرده است تصریح کرد: این مسئله جای افتخار دارد اما هنوز به بخش‌های بسیاری وارد نشده‌ایم و امروز با یک امتحان بزرگ الهی در حفظ شهر شهادت مواجه هستیم.
لطفی افزود: اگر یک قدم برداریم خداوند کیلومترها راه را برای ما باز می‌کند، باید همزمان با آغاز ماه محرم در راه اشاعه امر به معروف به عنوان یک واجب فراموش شده بیشتر فعالیت کنیم.
رویا حسینی مسئول ستاد خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از افتخارات من این است که بسیجی هستم اظهار داشت: فعالیت‌های مجمع خواهران از اردیبهشت امسال آغاز شده است و از جمله مهم‌ترین آن تذکر لسانی توسط تیم‌های اجرایی معاونت خواهران در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی است که از خردادماه امسال و از محل میدان امر به معروف و نهی از منکر آغاز شد.
وی افزود: مسئولیت بسیار سنگینی با توجه به وضعیت فعلی جامعه برعهده خواهران ما است چرا که بسیاری از افراد شجاعت به میدان آمدن و تذکرات مستقیم لسانی را ندارند.
مسئول ستاد خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: ضمن تذکر لسانی با رویکرد مهربانانه و محترمانه و براساس حفظ کرامت اسلامی، تقویت و تشویق خواهران ارزشی و با حجاب را نیز فراموش نمی‌کنیم و در طرحی با عنوان «گلی برای گل» به افرادی که حجاب خوبی دارند شاخه گل اهدا می‌شود.|
حسینی درباره سایر فعالیت‌های انجام شده توسط ستاد خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر گفت: در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت غرفه داشتیم و به برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور فعالان عرصه حجاب و عفاف پرداختیم.
وی افزود: برگزاری سه دوره آموزشی، سلسله همایشات مفلحات، نمایشگاه «حی علی الحیاء» و «یک جمله برای خدا» و غیره از دیگر برنامه‌های اجرا شده است که امیدواریم با وجدانی آسوده بتوانیم در امتحانات سخت جنگ نرم سربلند باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.