قدس آنلاین: همزمان با آغاز فصل سرما و در راستای رویارویی با بارش‌های پاییزه، دوره آموزشی مدیریت بحران در منطقه ثامن برگزار شد.

دوره آموزشی مدیریت بحران در منطقه ثامن برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با آغاز فصل سرما و در راستای رویارویی با بارش‌های پاییزه، دوره آموزشی مدیریت بحران در منطقه ثامن برگزار شد.
در این برنامه حمید ضمیری با اشاره به تدبیر تمهیدات ویژه برای تسهیل عبور و مرور شهروندان همزمان با آغاز فصل سرما و بارش‌های پاییزه اظهار داشت: دبیرخانه «جامعه ایمن» از دو سال گذشته در شهرداری منطقه ثامن تشکیل شده است و با توجه به آغاز فصل بارندگی‌، پیرو سنجش آمادگی پرسنل خدمات شهری منطقه ثامن در مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش‌ها ، دوره آموزشی مدیریت بحران در سطح منطقه برگزار شد.
وی افزود: این دوره  با هماهنگی ایستگاه شماره 2 آتش نشانی مشهد و در محل این ایستگاه واقع در خیابان وحدت 23 برگزار شد و عملکرد پرسنل اجرایی پیمانکاری و کارشناس‌های خدمات شهری با حضور مسئولین ستاد مدیریت بحران منطقه و کارشناسان آتش نشانی مورد ارزیابی قرار گرفت.
ضمیری با اشاره به بررسی نقاط ضعف و قوت تمامی تجهیزات و لوازم مربوطه تصریح کرد: در جریان این برنامه توانایی دستگاه‌هایی نظیر موتور پمپ آبکش، کفکش ، موتور برق، اره موتوری، و غیره آزمایش و نقایص آن رفع شد.
شهردار منطقه ثامن خاطرنشان کرد: نحوه کار با وسایل مذکور توسط کارشناسان مجرب به نیروهای خدمات شهری به طور کامل آموزش داده شد و پس از یادگیری، به صورت فیزیکی و عملی به راه اندازی، نصب در محل و ایراد گیری دستگاه‌ها پرداختند.
وی افزود: پس از این دوره  آموزشی، طبق اطلاعیه ابلاغ شده تا پایان ماه جاری فاز دوم آن در قالب یک عملیات رقابتی میان نیروهای پیمانکاری اجرایی نواحی دوگانه منطقه ثامن برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.