قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که در ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان که از آحاد مختلف جامعه بودند با لبیک به فرمان امام(ره) به جبهه‌ها سرازیر شده و جهانیان را مبهوت ایمان خود کردند گفت: امروز امتداد راه شهدا در خدمت‌رسانی به مردم است.

امروز امتداد راه شهدا در خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خانواده‌های کارکنان آستان رضوی حضور یافته بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب، ولایت‌پذیری و احساس تکلیف از آموزه‌هایی است که شهدای ما با بذل جان و خون خویش برای ما به یادگار گذاشتند.
وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که با احساس تکلیف و با تبعیت از ولایت‌فقیه نگذاریم ثمره ایثار و رشادت‌های آنان پایمال شود. مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه انتصاب تولیت آستان قدس رضوی به گره‌گشایی از امور محرومان و مستضعفان تاکید فرموده‌اند پس مهم‌ترین وظیفه در این زمان تسهیل روند کارهای اداری و پاسخگویی مسئولانه به مردم است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توفیق خدمتگزاری به زائران امام رضا(ع) توفیقی عظیم است که باید قدردان و شکرگزار آن باشیم بیان کرد: خانواده‌های کارکنان آستان مقدس رضوی نیز قطعا در اجر و ثواب خدمت صادقانه به زائران امام رئوف(ع) شریک هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.