معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت عبدالکریم هاشمی نژاد، مراسم گرامیداشت این شهید والامقام در حرم مطهر امام هشتم(ع) با سخنرانی آیت الله علم الهدی برگزار می شود.

 آیین بزرگداشت و گرامیداشت شهید هاشمی­ نژاد در حرم رضوی برگزار می­شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهید هاشمی نژاد در روز ۷ مهر ۱۳۶۰ با انفجار انتحاری یکی از اعضای نفوذی سازمان مجاهدین خلق در خیابان عشرت آباد مشهد ترور شد و در محل دارالسلام حرم علی بن موسی الرضا(ع) مدفون گشت.
وی ابراز کرد: گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم هاشمی نژاد؛ شهید جوانمرد و فاضل اندیشمند همزمان با هفتم مهرماه در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می شود.
حسینی افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از ساعت 9 تا 11 صبح در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد صورت می گیرد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: در این ویژه برنامه پس از قرائت قرآن توسط قاریان بین المللی حرم مطهر رضوی، سید جواد ماهرخسار؛ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و مداحی می پردازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.