نرم افزار موبایل "زائرکال" راهکاری برای ارتباط ارزان زائرین اربعین حسینی رونمایی شد.

نرم افزار موبایل "زائرکال" راهکاری برای ارتباط ارزان زائرین اربعین حسینی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، احمد یزدانی، مدیرعامل شرکت ایمن افزار هوشمند توس ضمن اشاره به قابلیت های نرم افزار جدید ارتباطی این شرکت اظهار کرد: مجموعه ما با همکاری یک شرکت خارجی و به پشتوانه دانش فنی روز برنامه نویسی، توانسته است تا در زمینه تماس بین الملل از طریق بستر voip نسبت به راه اندازی نرم افزاری جامع اقدام نماید که هم اکنون تحت عنوان "تماس زائر (ZaerCall)" 20 روزی است به طور رسمی معرفی گردیده است.
 یزدانی افزود: در واقع این نرم افزار برای تماس بین الملل از تمام کشورهای خارجی به داخل ایران طراحی شده است که علاوه بر تماس یکطرفه اینترنتی-تلفنی این قابلیت نیز در آن گنجانده شده است تا بزودی تماس دو طرفه اینترنتی صوتی و تصویری رایگان و همچنین تماس یکطرفه اینترنتی-تلفنی از داخل ایران به خارج را هم میسر سازد.
 وی ادامه داد: پس از نصب نرم افزار در گوشی همانند اکثر نرم افزارهای ارتباطی، کدی جهت فعال سازی به شماره همراه فرد ارسال می شود که می بایست در نرم افزار وارد شده تا کاربر در سرورهای " ZaerCall" رجیستر گردد.
مدیرعامل شرکت ایمن افزار هوشمند توس در مورد کاربردهای این نرم افزار برای زائرین خاطر نشان کرد: نرم افزار تماس زائر می تواند در کشورهای همسایه از جمله عراق و جهت سهولت زائرین عتبات عالیات مورد استفاده قرار گیرد و هزینه roaming بین الملل را به طور کامل حذف نماید. همچنین در این نرم افزار بر خلاف سیستم های رومینگ نرخ محاسبه مکالمه بر پایه ثانیه می باشد.
 یزدانی تصریح کرد: حدودا 20 روز پیش این نرم افزار به طور رسمی عرضه شد و تمرکز اصلی آن برای اربعین امسال می باشد که در همین راستا تفاهم نامه ای نیز با بخش فرهنگی ستاد اربعین کشور و ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور منعقد گردیده است.
 وی افزود: امسال برای اولین بار ستاد بازسازی عتبات عالیات در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در حدود 2 میلیارد تومان برای فراهم سازی بستر مناسب اینترنتی هزینه کرده است و مقرر گردید تا آدرس های ip سرورهای شرکت هم در این شبکه در دسترس زائرین قرار گیرد تا بتوانند از این طریق ارتباط مطلوبی با خانواده و آشنایان خود برقرار کنند.
یزدانی با اشاره به سایر قابلیت های این نرم افزار افزود: توانایی برقراری بیش از 10 هزار تماس همزمان در اوج بار و یک میلیون رجیستر از امکانات این سامانه نرم افزاری است و پیش بینی می شود تا 60 درصد در کاهش هزینه های تماس زائرین اثر گذار باشد.
 مدیرعامل شرکت ایمن افزار هوشمند توس در پایان در خصوص نحوه نصب این نرم افزار افزود: کاربران جهت استفاده از این نرم افزار می توانند عدد 110 را به سامانه پیامک 50002970 ارسال نمایند و یا از طریق سایت رسمی نرم افزار تماس زائر به آدرس http://zaercall.com نسبت به نصب آن اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.