آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی در حوزه های مختلف گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و قدرت است به همین دلیل ابوجهل و ابولهب ها از ما کینه دارند و باید مراقب نقشه های آنها باشیم.

جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد/ باید مراقب ابوجهل و ابولهب ها باشیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، وی عصر چهارشنبه در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:ما دشمنان زیادی داریم و آنها تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کشور ما به کار می گیرند و نباید از ما نقطه ضعفی پیدا کنند. 
وی گفت: واقعیت اینکه ما با این دشمنان نمی توانیم بسازیم،آنهایی که می گویند باید با کل دنیا بسازیم، مگر پیامبر اسلام (ص) با ابوجهل ها و ابولهب ها ساخت که ما بتوانیم امروز با اینها بسازیم. 
آیت الله نوری همدانی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی فعالیت های زیادی انجام می دهد ولی برخی آمار ازجمله تصادفات جاده ای نگران کننده است به گونه ای که طبق اطلاعات دریافتی، 800 نفر در یک ماه به خاطر تصادف در جاده های کشور کشته شدند. 
وی ادامه داد: اگر هفته ای یک ساعت با مردم و جوانان صحبت شود این وضعیت بهتر می شود، مسافرت خوب است ولی امنیت و حفظ جان مردم نیز بسیار مهمتر می باشد. 
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هفته ای یک بار برنامه ای برای گفت وگو با مردم داشته باشد و در زمینه رانندگی باید فرهنگ سازی شود. 
وی خطاب به فرمانده هان انتظامی گفت: کار شما بویژه در بعد امنیت بسیار مهم است، امنیت مادی، معنوی و حقوقی بستر زندگی انسانها می باشد و نیروی انتظامی توانست امنیت را با وسعت بالا از همه جهت در کشور تامین کند. 
آیت الله نوری همدانی بیان داشت: هر لحظه از لحظات زندگی و قدم های نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم، دارای حسنه و ثواب بالایی است. 
وی با اشاره به اینکه امنیت، عدالت و فراوانی نعمت سه موضوع مهم برای هر جامعه هستند، بیان داشت: امنیت توام با اخلاق و معنویت بسیار مهم است و امتیاز نیروی انتظامی ما نسبت به سایر کشورها همین توامان بودن خدمات آنها با معنویت و اخلاق است. 
وی اظهار داشت: بعد از تامین امنیت، مساله عدالت و حقوق در نظام اسلامی جایگاه بسیار والایی دارد، اسلام با فقر، ظلم و جهل مخالف است و اگر قوانین اسلامی به طور کامل عملیاتی شود فقری در میان نبود، باید برای مردم فراوانی نعمت، اشتغال و رفاه باشد. 
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر چهارشنبه با سفر به شهر مقدس قم با برخی مراجع تقلید دیدار کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.