جمعیت دفاع از ملت فلسطین روز همبستگی با کودک فلسطینی را گرامی داشته و صراحتا از جامعه جهانی خواسته است تا نسبت به جنایات صهیونیست ها سکوت پیشه نکند.

کودکان فلسطینی در آتش نژادپرستی صهیونیست ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، نهم مهرماه یادآور شهادت «محمد الدوره» کودک 9 ساله ای است که در منظر شبکه های تلویزیونی تعمدا هدف گلوله سربازان اسرائلی قرار گرفت و به شهادت رسید در حالی که در پشت پدر پناه گرفته بود.
 جمعیت دفاع از ملت فلسطین روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای به مناسبت روز همبستگی با کودک فلسطین، از جامعه جهانی خواست به وظیفه انسانی خود در مقابله با صهیونیست ها عمل کند.
در این بیانیه از دولت جمهوری اسلامی خواسته شده است از همه ظرفیت های ایران در مجامع بین المللی استفاده کرده یگ بسیج جهانی علیه آپارتاید اسرائیلی را مدیریت کند.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این بیانیه یادآور شده است: جهان با مرگ «محمد الدوره» تکان خورد، اما اقدامی که تکلیف بود را انجام نداد و آپارتاید و تبعیض نژادی و نژاد پرستی همچنان در فلسطین جاری و ساری است.
این بیانیه می افزاید: کودکان زیادی پس از شهادت محمد الدوره، شهید شدند مانند شهید «محمد ابوخضیر» که صهیونیست ها در دهانش بنزین ریختند و آتش زدند و یا شهید نوزاد دوآبشه که منزلشان را به آتش کشیدند و همراه پدر و مادر در آتش نژادپرستی صهیونیست ها سوختند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.