نماینده مردم آران بیدگل و کاشان در مجلس ولایت فقیه را قطب نمای حرکت جامعه و ولایت پذیری را شاخص و معیار سنجش و پذیرش عملکرد خواص و نخبگان سیاسی دانست.

ولایت فقیه قطب‌نمای حرکت جامعه است/ پیروی بی قید و شرط مسئولین از ولایت فقیه آزمونی برای آنها در پیشگاه خداوند است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر نقش‌ بی‌بدیل و تعیین کننده ولایت فقیه در جامعه اسلامی، اظهار داشت: ولی فقیه قطب نمای حرکت جامعه است که اطاعت پذیری بی قید و شرط از ولایت فقیه شاخص و ملاک و معیار سنجش و پذیرش عملکرد خواص سیاسی و مسئولین کشور است.

وی ولایت فقیه را مهمترین و محوری ترین پایه و مبنای نظریه سیاسی اسلام در عصر غیبت و تداوم و استمرار رسالت پیامبران و امامت امامان دانست و افزود:‌ نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی منطبق بر نقش پیامبران و ائمه معصومین(علیهم السلام) است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به جایگاه محوری ولایت فقیه در نظام سیاسی اسلام در عصر غیبت، تصریح کرد: نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی ممتاز و بی بدیل است و شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی در عصر حاضر را مرهون قدرت و نفوذ معنوی امام عظیم الشان(قدس سره) و مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی است.

ساداتی‌نژاد همچنین ولایت فقیه را جایگاه مهندسی و حفظ مسیر و جهت‌ نظام و عامل جلوگیری از انحراف در خط و مشی نظام دانست و گفت:‌ مهم ترین و اساسی ترین نقش ولایت فقیه پاسداری و دیده‌بانی حرکت کلی نظام به سمت هدف های آرمانی و ترسیم شده است.

ساداتی نژاد در خاتمه ولی فقیه را رکن و ستون اساسی و تعیین کننده انقلاب اسلامی و قطب نمای حرکت جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد:‌ پیروی و تبعیت بی قید و شرط مسئولین و نخبگان سیاسی از ولایت فقیه آزمونی مهم و تعیین کننده برای آنها در پیشگاه خداوند و عموم مردم ولایتمدار است؛ بصیرت و ولایت پذیری خواص سیاسی شاخص و معیاری برای سنجش و پذیرش عملکرد آنها و عامل خنثی شدن توطئه ها و فتنه‌ها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.