رئیس بسیج سازمان صدا و سیما در افتتاحیه اجلاس پیرغلامان بر اهمیت هیئت‌های سیاسی و بیان ظلم استکبار جهانی در این هیئات تأکید کرد.

گریه سیاسی در مکتب حسینی همان مرگ بر آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی امروز، هفتم مهرماه، در بندرعباس درحال برگزاری است. مراسم افتتاحیه این اجلاس در تالار شهید آوینی شهر برگزار شده است. علی فروغی اصل، رئیس بسیج سازمان صدا و سیما و رئیس این اجلاس در مراسم افتتاحیه سخنرانی کرد و گفت: خدارا شاکریم که توفیق خدمتگزاری به پیرغلامان را پیدا کردیم.

وی افزود: امام راحل(ره) فرمود که ما ملت گریه سیاسی هستیم. این گریه‌ها بر مبنای مکتب حسینی، همان مرگ بر آمریکای امروز است، این یعنی زنده بودن آرمان قدس شریف.

رئیس بسیج سازمان صداوسیما تأکید کرد: حتما از هیئات و محافل سیدالشهدا(ع) آرمان‌های بلند اسلام عزیز احیا خواهد شد.

فروغی گفت: امام راحل(ره) فرمودند که لازم است در اشعار مسائل روز و ظلم مستکبرین بیان شود. ما معتقدیم اگر قرار باشد اتفاقی در کشورهای ستمدیده مثل سوریه و یمن حاصل شود و رهایی از مستکبران رخ دهد، از طریق همین محافل و مجالس اهل بیت(ع) خواهد بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کرده‌اند که هیئت‌ها نمی توانند سکولار باشند. هرکسی علاقمند به امام حسین(ع) است، یعنی علاقمند به اسلام سیاسی است.

فروغی تصریح کرد: از مردم متدین استان هرمزگان تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدواریم ظلم استکبار جهانی از سر مسلمانان رفع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.