قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: واقعا می‌طلبد که مسئله مهدویت به عنوان یک اصل مورد توجه همه مسئولان باشد.

همه مفاسد را به وسیله نماز می‌توان کنترل کرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه ‌دراستان‌ و امام‌جمعه‌شهرکرد در نشست شورای اقامه نماز استان حضور در این گونه جلسات و نشست‌ها با موضوع نماز را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حضور و تنفس و سپری شدن عمر در این گونه جلسات از یک ارزش معنوی فوق العاده‌ای برخوردار است و خدا متعال به کلمه‌کلمه حرف و برنامه‌ریزی که مسئولان و متولیان جلسه برای رساندن انسان‌ها به سعادت و کمال انسانی در این جلسات اتخاذ می‌کنند، ثواب و پاداش حسنه عطا می‌کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین‌ محمد علی نکونام افزود: خوشا به حال آن انسانی که پرونده حسنات او از این گونه مسائل و أمور مملو باشد و عمرش در این جهت صرف شود.  

حجت الاسلام‌والمسلمین‌نکونام از استقبال و حضور مسئولان در جلسات با موضوع نماز تقدیر کرد و گفت: اگر چه این گونه جلسات خارج از وقت ادرای و در بعد ظهر تشکیل می‌شود اما شما با این باور و اعتقاد که جبران اتلاف وقت و عمری که خدایی نخواسته شاید در طول زندگی داشته‌اید، در این جلسات شرکت می‌کنید که این بسیار مغتنم و ارزشمند است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در این جلسات تصمیمات و سیاست‌گذاری اتخاذ می‌شود اما ما طبعا به این‌ها قانع نیستم و از تمام وجود می‌خواهیم که خروجی این جلسات به خصوص جلسات با موضوع نماز بیش از این‌ها آثار و برکاتش در استان مشاهده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام با تاکید بر این که با تمام وجود می‌خواهیم که نماز در جای‌جای استان زنده و حیات واقعی داشته باشد تصریح‌کرد: اگر أنس و بهره‌گیری از نماز و ارتباط بین انسان و نماز نهادینه شود، همه مفاسد را به وسیله نماز می‌توان کنترل کرد و قطعا فساد از جامعه رخت برخواهد بست.

نماینده ولی فقیه در استان  در ادامه همچنین به معرفی مسئول جدید بنیاد مهدویت استان نیز اشاره کرد و گفت: بنیاد مهدویت از بنیادهای بسیار مهم است که در استان ما نیز اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام داده که امید است با حضور حجت‌الاسلام کریمی و همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها، تاثیرگذاری و خروجی این بنیاد در جامعه بیش‌ازپیش مشاهده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام با تاکید مجدد بر اهمیت مسئله مهدویت خاطرنشان‌کرد: در طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی سال جاری، مسئله مهدویت و فرقه‌هایی که مرتب مثل قارچ به نام مهدویت در کشور و جهان رویش پیدا می‌کنند و ضایعات فکری و فرهنگی فراوان به وجود می‌آورد از سوی اساتید برجسته اخلاق به صورت ویژه مورد بحث و تبیین قرار گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: واقعا می‌طلبد که مسئله مهدویت به عنوان یک اصل مورد توجه همه مسئولان باشد

حجت الاسلام‌والمسلمین‌نکونام خاطرنشان‌کرد: همان مقدار که برای پایین کشیدن فیتیله فساد و اجازه بروز و ظهور ندادن به فساد در جامعه که محصول هجمه فرهنگی و ماهواره و فضای مجازی و اقدامت گسترده دشمن است، تلاش می‌شود باید نسبت به رونق بخشیدن به ارزش‌های دینی و معنوی مانند نماز و مهدویت در جامعه تلاش کرد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه همچنین به مسئله احداث مسجد بین‌راهی در پلیس راه شهرکرد اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به اختصاص 14 متر زمین برای ساخت مسجد و مجتمع بین راهی که هم از نظر ماهیت حرکت و هم از نظر مکان بسیار خوب و مناسب است اما همچنان این نگرانی وجود دارد که مبادا این مسجد که قرار است در زمینی به مساحت 300 متر ساخته شود، در بین این مجتمع و مجموعه خدماتی در حاشیه قرار بگیرد. نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: هدف از برگزاری نشست‌ها و جلسات فراوان در این رابطه و دغه‌غه‌های فراوان و برزمین زده نشدن کلنگ زمین قبلی و رسانه‌ای شدن آن، همه و همه برای محوریت و الویت قرار گرفتن مسجد بود که باید تلاش کرد ساخت مسجد در این مسیر در الویت قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.