قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : رئیس فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب گفت: برای حضور در گیلان دریافت بزرگ‌ترین جایزه بین‌المللی اسلامی کوالالامپور را رد کردم.

برای حضور در گیلان جایزه کوالالامپور را رد کردم

پروفسور مجید سمیعی در حاشیه سفر خود به گیلان با اشاره به استقبال خوب گیلانی‌ها از وی اظهار کرد: بسیار خوشحال شدم که تمام گیلانی‌ها به صورت متحد از ماه‌ها قبل با من تماس گرفتند و از بنده درخواست کردند به این استان سفر کنم.

وی با ابراز خرسندی از حضور خود در بین دانشجویان دانشگاه گیلان افزود: نامه‌های بسیاری از طرف مسؤولان و اساتید نوشته شد که از من خواستند در مراسم‌های دانشگاه گیلان حضور یابم تا موجب افزایش انگیزه دانشجوها شده و آنها با جدیت بیشتری تحصیل خود را در سال جدید آغاز کنند.

رئیس فدراسیون جهانی انجمن‌های جراحان مغز و اعصاب با اشاره به ابراز احساسات دانشجویان خاطرنشان کرد: در مراسم دانشگاه گیلان شور و شعف را در چهره اساتید و دانشجویان دیدم و باید بگویم برای دریافت بزرگ‌ترین جایزه دنیا که جایزه بین‌المللی اسلامی در کوالالامپور پایتخت مالزی است باید حضور پیدا می‌کردم اما به خاطر اینکه می‌خواستم در گیلان باشم، آن را رد کردم.

پروفسور سمیعی با بیان اینکه اگر می‌خواهید رشته‌ای را دنبال کنید باید عاشق آن موضوع باشید، تصریح کرد: بر مسئله عشق پافشاری کرده و به دانشجویان توصیه می‌کنم اگر عاشق رشته هستند پا در آن عرصه بگذارند زیرا عشق موجب می‌شود سلول‌های مغزی موادی را ترشح کند که قدرت حافظه چندین برابر می‌شود.

پرفسور سمیعی در حاشیه حضور خود در گیلان تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه گیلان و مرکز بین‌المللی علوم اعصاب هانوفر آلمان منعقد کرد.

دیدار با استاندار گیلان و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه سفر پروفسور سمیعی به این استان بود و از سردیس خود در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی رونمایی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.