قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور :فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه انگلیس خبیث تلاش دارد خرافه را در عزاداری امام حسین(ع) وارد کند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است.

دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است

سردار محمدرضا میرحیدری در همایش بزرگ عاشوراییان گیلان با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: از برکت اهل بیت(ع) نظام هستی بهره‌مند شده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته مردم آغاز امامت علی(ع) را جشن گرفتند، افزود: اکنون برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می‌شویم و مسیر ما راه امام حسین(ع) است.

فرمانده انتظامی گیلان با درود به امام(ره) که در دوران غربت اسلام از حقانیت اسلام دفاع کرد، گفت: در ایام محرم در عزای امام حسین(ع) شرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین(ع) باید در مسیر اصلی هدایت شود، خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان هیأت‌های مذهبی حضور دارند و از رهنمودهای آیت‌الله صدیقی استفاده می‌کنند.

میرحیدری گیلان را دارای 3 هزار هیأت مذهبی رسمی عنوان کرد و یادآور شد: هماهنگی با هیأت‌های مذهبی در راستای با شکوه برگزار کردن عزای امام حسین(ع) در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تلاش می‌کنیم در سالی که آل‌سعود سفاک مردم را از حضور در حج محروم کردند، با حضور فعال‌تر و نظم بیشتر و حراست از فرهنگ عاشورایی گام برداریم.

فرمانده انتظامی گیلان متذکر شد: انگلیس خبیث تلاش می‌کند خرافه را در عزاداری امام حسین(ع) وارد کند و دشمن به دنبال ایجاد فاصله جوانان با مکتب اهل بیت(ع) است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.