قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : رئیس علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه در توان دولت نیست که برای احداث بیمارستان رودسر در مکان مناسب‌تر اقدام کند، خواستار کمک خیران در این زمینه شد.

کمک خیران بیمارستان‌ساز در رودسر

شاهرخ یوسف‌زاده در مراسم افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه شرکت اقتصادی طلیعه عمار در سالن شهید آوینی این شهرستان، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا آنچه لایق مردم این شهرستان است انجام گیرد.

وی با قدردانی از خدمات و همکاری شرکت اقتصادی طلیعه عمار در اجرای خدمات شایسته به‌ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی، افزود: بیمارستان فعلی از نظر جایگاه و مکان در موقعیت مناسبی نیست.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان با بیان اینکه از حد و توان دولت نیست که برای احداث بیمارستان در مکان مناسب‌تر اقدام کند، افزود: انتظار می‌رود که از وجود خیران در امر مذکور برای خدمت‌رسانی گسترده‌تر استفاده کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر روح‌الله حسین‌زاده رئیس سابق بیمارستان شهید انصاری رودسر، تصریح کرد: زنده یاد حسین‌زاده تمام عمر خود برای خدمت به مردم این شهرستان تلاش کرد و الگوی خاص و تکرار نشدنی برای بنده در مسیر طبابت و خدمتگزاری به مردم است.

 در پایان مراسم مذکور پروژه‌های عام‌المنفعه شرکت بین‌المللی طلیعه عمار شامل افتتاح بخش آی‌سی‌یو 8 تخته بیمارستان شهید انصاری، سالن ورزشی شهید نصرالله اکبرپور بازرگانی، دبیرستان دخترانه روستایی بازرگان محله، آسفالت روستای بازرگان محله، اصلاح و نوسازی شبکه برق روستای بازرگان محله، تهیه مسکن مددجویی کمیته امداد و طرح کمک به ایتام و محسنین کمیته امداد با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.