قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت بیمه کوثر خراسان شمالی از راه‌اندازی طرح کیوسک بیمه‌ای در استان‌های با جمعیت بالا در کشور خبر داد و با ابراز امیدواری از اینکه این طرح در خراسان شمالی نیز در آینده اجرا شود، افزود: صرفه‌جویی در زمان و تسهیل در امور بیمه‌شدگان ازجمله دستاوردهای این طرح است

کیوسک خدمات بیمه‌ای در بیمارستان های خراسان شمالی راه‌اندازی می‌ شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، رضا داوطلب در نشست خبری سالروز تأسیس بیمه کوثر، گفت: روند کاری این کیوسک‌ به‌گونه‌ای است که بیمه‌شده می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته در سراسر کشور، تمام مراحل تائید برگه‌ بستری، احراز هویت و صدور معرفی‌نامه را به‌صورت آنلاین و فقط ظرف چند دقیقه انجام داده و دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به شرکت بیمه‌گر نیست.

وی بابیان اینکه کیوسک‌های بیمه‌ای در تمام بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه کوثر نصب خواهند شد، عنوان کرد: با راه‌اندازی کیوسک خدمات بیمه‌ای، تحولی در نحوه خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان ایجاد می‌شود.

داوطلب با اشاره به آغاز طرح بیمه‌ای آرامش کوثر ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت: این طرح به‌منظور کاهش بخشی از دغدغه‌های جانبی بیماران و خانواده آن‌ها تصویب‌شده و اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: تأمین هزینه‌های مازاد درمانی گروه هدف و تسریع و تسهیل در پرداخت هزینه‌های بیمه‌شدگان ازجمله اهداف این طرح است که آرامش بازنشستگان و خانواده‌های آنان را به همراه دارد

وی همچنین از رشد چهار برابری پرداخت خسارت در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

داوطلب اظهار داشت: شرکت بیمه کوثر با ارائه بیمه‌های اشخاص، اموال، مسئولیت و مهندسی با خدماتی که ارائه می‌دهد، اهمیت ویژه‌ای برای بیمه‌گذاران قائل است.

وی افزود: این شرکت بیمه‌ای در تلاش است تا با خدماتی که ارائه می‌دهد جایگاه خود را در بین ۵۰۰ بنگاه برتر اقتصادی کشور ارتقاء دهد و در جمع ۱۰۰ بنگاه برتر اقتصادی قرار بگیرد.

مدیرعامل بیمه کوثر خراسان‌شمالی تصریح کرد: در سال ۹۳ بیمه کوثر به ازای هر سهم ۲۲۰ ریال سود سهام پرداخت کرد که این سهم در پایان سال مالی ۹۴ به ۲۸۰ ریال رسید و امید است تا پایان امسال این رقم به ۳۹۰ ریال سود هر سهم افزایش یابد.

داوطلب با اشاره به اینکه بیمه کوثر در آغاز فعالیت در رتبه بیست و سوم در میان بیمه‌های خصوصی کشور قرار داشت، گفت: در حال حاضر بیمه کوثر ازنظر تولید حق بیمه از دیگر بیمه‌های خصوصی رتبه پنجم را کسب کرده و قصد دارد در چشم‌انداز هزار و ۴۰۴ به‌عنوان برترین بیمه بخش خصوصی در کشور مطرح شود.

مدیرعامل بیمه کوثر خراسان شمالی بابیان اینکه ۱۷ شعبه در سراسر استان فعالیت دارند، افزود: همچنین این بیمه، ۱۲ نماینده حقیقی و هفت واحد حقوقی نیز در شهرستان‌های استان دارد.

داوطلب با اشاره به سه ضلع بورس، بانک و بیمه که در حوزه اقتصادی کشور اهمیت بسیاری دارد، بیان کرد: اقداماتی که بیمه کوثر انجام می‌دهد به‌منظور کنار هم قرار گرفتن این سه ضلع و درنتیجه شکوفایی اقتصادی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.