جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی در حملات خود به دیرالزور سوریه، دو پل "عشاره و صور" را هدف قرار دادند.

پل ارتباطی تروریست ها در" دیرالزور"قطع شد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی دو پل "عشاره و صور" را در روستای شمالی دیرالزور هدف قرار دادند. این دو پل بر روی رود فرات قرار دارند و عامل ارتباطی تروریست‌ها بودند. روز گذشته همچنین پل "میادین" هدف قرار گرفته شد. جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی در چندین حمله کارخانه گاز کونیکو را در روستای دیرالزور هدف قرار دادند.
همچنین مرکز حمیمم، ویژه نظارت بر آتش‌بس در سوریه، از 78 مورد نقض آتش‌بس طی ساعات گذشته در این کشور خبر داد. این مرکز که در لاذقیه قرار دارد، اعلام کرد: تروریست‌ها به مناطق مختلف روستایی حلب از جمله مناطق شقیف، شرفه و اردوگاه حندورات حمله کردند.
تروریست‌ها همچنین به محله‌های راموسه، منطقه 1070، مرکز تجاری کاستلو، مرکز آموزش نظامی کاستیلو و کارخانه سیمان در شهر حلب حمله کردند. در استان دمشق نیز تروریست‌ها مناطق حرستا، جوبر، عربین، دوما، حوش الفاره، حوش نصری، قابون و دیگر مناطق را هدف قرار دادند.
مرکز روسی ویژه نظارت بر آتش بس، از پیوستن 14 منطقه دیگر به فرایند آشتی در سوریه خبر داد و اعلام کرد: تعداد مناطق مشمول آتش‌بس طی ساعات گذشته با ملحق شدن 14 منطقه دیگر در لاذقیه، حمص، حما و سویدا، به 685 عدد افزایش پیدا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.