قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: نماز در ادارت بیش از 20 دقیقه طول نکشد تا مسئولان و خدمتگزارن نظام به خدمت رسانی خود به مردم نیز برسند.

غفلت از فضای مجازی قطعا فرهنگ و آرمان های ما را خدشه دار خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در جلسه شورای اقامه نماز استان  15 مهرماه سال 1394 برگزاری کنگره شهدای استان را یادآور شد و گفت: به مناسبت این ایام برنامه های هفته دفاع مقدس استان تا سالگرد کنگره عظیم شهدای استان ادامه خواهد داشت که اقدامی بسیار ارزشمند است.

قاسم سلیمانی در ادامه به آغاز سرشماری نفوس و مسکن اشاره و بر لزوم اطلاع رسانی و دعوت طلاب و مبلغان از آحاد مختلف جامعه برای حضور در این حرکت بسیار مهم تاکید کرد و گفت:  مبلغان از مردم دعوت کنند که در این سرشماری شرکت کنند و اطلاعات دقیق و واقعی ارائه دهند.

وی با تاکید بر این که اطلاعات مردم در این سرشماری محرمانه خواهد بود تاکیدکرد: این سرشماری تنها مبنای برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای استان و کشور خواهد بود.

سلیمانی با تاکید بر این که این سرشماری هیچ ارتباطی با یارانه و مالکیت اموال و مسائلی از این قبیل ندارد تصریح کرد:  علما و روحانیون و مسئولان اجرایی این اطمینان  را به جامعه بدهند که این اطلاعات از نظر شخصی محرمانه و از نظر عمومی مبنای برنامه ریزی کشور قرار می گیرد

وی در ادامه با قدردانی از زحمات  موفق ستاد اقامه نماز در طی دوسال اخیرخاطرنشان کرد: زمینه برای بیان تفسیر و تعلیم مفاهیم ارزشمند نهج البلاغه و نماز در جلسه شورای ادارای و شورای برنامه ریزی توسط یکی از علمای برجسته استان به مدت ده دقیقه فراهم است.

استاندارچهارمحال و بختیاری بر تمرکز و تعیین یک متولی خاص برای  ائمه جماعات ادارات وسازمانها تاکیدکرد و گفت: نماز در ادارت بیش از  20 دقیقه طول نکشد تا مسئولان و خدمتگزارن نظام به خدمت رسانی خود به مردم نیز برسند.

وحید خلیلی رئیس جهاد دانشگاهی استان در ادامه این نشست، فعالیت در فضای مجازی را در شرایط کنونی مانند حضور در جبهه و جنگ دانست و گفت: فضای مجازی واقعیتی است که در طی شش ماه گذشته  کلیدواژه مورد تایید رهبری در برنامه‌های مختلف بود.

خلیلی افزود: یکی از کانون هایی که در فضای مجازی نقش جدی داشته و در بخش بصری کار کرده که البته عمق بخشی به فضای مجازی کار پیچیده است ستاد اقامه نماز با همکاری دستگاه ها تلاش کردند و اکنون فضای مجازی ما از معارف دینی و اسلامی و ارزش ها پرشده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: اکنون کشور ما بعد از ده سال در امکان تولید محتوا و انتقال تولید محتوا به بستر مجازی یک حرکت رو به جلو دارد.

خلیلی تاکیدکرد: غفلت از فضای مجازی قطعا فرهنگ و آرمان های ما را خدشه دار خواهد کرد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری با پیگیری های ستاد اقامه نماز استان و دیگر دستگاه های مربوط مکان یابی محل احداث مسجد بین راهی پلیس راه شهرکرد انجام گرفت و موانع اعم از خط لوله گاز و استعلامات و واگذاری انجام شد.

احسان امانی گفت:  با برداشته شدن تمام موانع از سر راه ساخت مسجد و مجتمع بین راهی در پلیس راه شهرکرد اصفهان، 14 هزار متر زمین برای این مهم اختصاص یافته است.

امانی افزود: پس از اخد مصوبه کارگروه شورای زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان که در هفته آینده صورت خواهد گرفت،احداث مسجد بین راهی پلیس راه شهرکرد اصفهان ظرف 15 روز آینده کلنگ خواهد خورد.

وی با تاکید بر این که مسجد در این مجتمع محور و نقشه معماری آن به تایید کارگروه شورای اقامه نماز خواهد رسید افزود: این مجموعه در قالب یک مجتمع بین راهی با الویت مسجد و سپس کاربری انتظامی و ادرای، تجاری، خدماتی و کارگاهی، صنعتی و فضای سبز و سرویس بهداشتی احداث خواهد شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری گفت: مجموعه ساخت و ساز این مجتمع بین راهی  1580 متر مربع است که بیش از یک سوم این ساخت و ساز برای مسجد اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.