قدس آنلاین- یزد :۶ تن از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان یزدی، کتاب‌های حوزه دفاع مقدس را در نشست کتاب‌خوان معرفی کردند.

ایثارگران و جانبازان یزدی کتاب‌های برگزیده دفاع مقدس را معرفی کردند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، در این نشست کتاب‌خوان که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاون فرماندار یزد و جمعی از مردم و مسئولان شهر شاهدیه برگزار شد، ۶ تن از رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان یزدی به معرفی کتاب‌های منتخب خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

میهمان ویژه این مراسم سردار محمدمهدی فرهنگ‌دوست، از فرماندهان و رزمندگان تیپ ۱۸ الغدیر یزد در دوران دفاع مقدس بود که به بیان خاطراتی از این دوران و معرفی اجمالی کتاب «خط‌شکن کویر» که شامل خاطرات وی از ایثارگری‌های رزمندگان استان یزد در قالب تیپ مستقل ۱۸ الغدیر است، پرداخت.

در این نشست کتاب‌های «اولین آفند» نوشته ولی سلطانی توسط خود این نویسنده، «سبک زندگی» اثر محمدرضا کلانتری سرچشمه با ارائه خود وی، «به آسمان نگاه کن» نوشته هادی شیرازی توسط جواد بهبودزاده، «ناگفته‌های جنگ» نوشته احمد دهقان با ارائه عبدالرسول کلانتری، خاک‌های نرم کوشک اثر سعید عاکف توسط رضا سعادت‌جو و کتاب «خط‌شکن کویر» نوشته محمدعلی همتی توسط خود این نویسنده جوان به حاضران معرفی شد.

در پایان این نشست کتاب‌خوان نیز از ارائه دهندگان معرفی کتاب با اهدای لوح سپاس و تندیس نشست تقدیر شد.

نشست کتاب‌خوان ویژه دفاع مقدس شهرستان یزد، صبح دوشنبه ۵ مهرماه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد و با همکاری حوزه مقاومت بسیج ابوذر، در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهدای شاهدیه یزد برگزار شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.