قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که در ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان که از آحاد مختلف جامعه بودند با لبیک به فرمان امام(ره) به جبهه‌ها سرازیر شده و جهانیان را مبهوت ایمان خود کردند گفت: امروز امتداد راه شهدا در خدمت‌رسانی به مردم است.

امروز امتداد راه شهدا در خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سید مرتضی بختیاری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خانواده‌های کارکنان آستان رضوی حضور یافته بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب، ولایت‌پذیری و احساس تکلیف از آموزه‌هایی است که شهدای ما با بذل جان و خون خویش برای ما به یادگار گذاشتند.
وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که با احساس تکلیف و با تبعیت از ولایت‌فقیه نگذاریم ثمره ایثار و رشادت‌های آنان پایمال شود. مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه انتصاب تولیت آستان قدس رضوی به گره‌گشایی از امور محرومان و مستضعفان تاکید فرموده‌اند پس مهم‌ترین وظیفه در این زمان تسهیل روند کارهای اداری و پاسخگویی مسئولانه به مردم است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توفیق خدمتگزاری به زائران امام رضا(ع) توفیقی عظیم است که باید قدردان و شکرگزار آن باشیم بیان کرد: خانواده‌های کارکنان آستان مقدس رضوی نیز قطعا در اجر و ثواب خدمت صادقانه به زائران امام رئوف(ع) شریک هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.