قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: آمادگی جامعه منتظر به ظهور، توسط نماز حاصل می‌شود.

 مسئول جدید بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) گفت: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی در خصوص «ترویج نماز» به ویژه مسئولان دستگاه‌ها تأکید کردند و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت نماز و برداشتن گام‌های عملی در این راه توصیه کردند

حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل از اجرای طرح استادپروری در زمینه مهدویت در حوزه‌های علمیه استان خبر دادو  گفت: آمادگی جامعه منتظر به ظهور، توسط نماز حاصل می‌شود.

کفیل با تاکید بر این که  فعال شدن کانون‌های مهدویت در دانشگاه‌ها مد نظر است گفت: دانشجویان قشر پویای جامعه هستند و باید در همه عرصه‌ها برای آنان برنامه داشت.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در شورای اقامه نماز استان از برگزاری جشنواره ملی نماز در فضای مجازی به میزبانی چهارمحال و بختیاری و گفت:  تامین اعتبار مشکل اصلی در برگزاری این جشنواره است.

حجت‌الاسلام محمد کریمی خاطرنشان کرد: اجلاس استانی نماز در تاریخ 14 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: 9 جلسه با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی در همه شهرستان‌های استان در سال جاری برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، گفت: یک‌هزار نفر مبلغ در ماه محرم به سراسر استان اعزام خواهند شد.

سید جعفر مرتضوی تصریح کرد: دوره آموزشی برای مدیران دستگاه‌ها به‌منظور تشریح فرازهای مرتبط با نماز نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی متولی اعزام روحانیون به دستگاه‌ها و ادارت است.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام محمد کریمی با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید بنیاد مهدویت استان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام اروجی قدردانی شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.