قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: در راستای افزایش ایمنی و ارتقاء خدمات موردنیاز مسافران در طول سفر، لزوم احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در حاشیه جاده‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان  دو برابر می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در راستای افزایش ایمنی و ارتقاء خدمات موردنیاز مسافران و رانندگان در طول سفر، لزوم احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در حاشیه جاده‌ها اجتناب‌ناپذیر است. لذا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌عنوان متولی پیگیری احداث مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی، ضمن در نظر گرفتن مکان‌یابی مناسب و نظارت بر نحوه احداث این مجتمع‌ها، گام‌های بلندی در این خصوص برداشته است. در همین راستا تعداد 6 مجتمع در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری احداث و به بهره‌برداری رسیده و تعدادی 6 مجتمع دیگر نیز از سال گذشته با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و با سرعت در حال احداث است.

منوچهر سلمان زاده افزود؛ تعداد 33 موافقت اصولی جهت ساخت و بهر ه برداری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذارشده است که عملیات احداث طی دو فاز انجام می‌گردد.

سلمان زاده در خصوص تسهیلات اعطائی به سرمایه‌گذاران گفت: تسهیلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مبلغ 3میلیارد و500 میلیون تومان جهت ساخت راه‌های دسترسی ورود و خروج و همچنین مبلغ 400 میلیون ریال جهت تهیه و نصب تابلو حاشیه جاده است که این مبالغ طی برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار واجد شرایط از طرف سازمان پرداخت می‌شود.

گفتنی است مجتمع‌های در حال ساخت در محورهای فارسان، بازفت، سفید دشت، بروجن، آلونی و گندمان می‌باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.