ارسال پیام به خاطر مرگ رئیس سابق رژیم صهیونیستی از سوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، موجی از محکومیت در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

محکومیت گسترده پیام تسلیت عباس به خاطر مرگ شیمون پرز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز (چهارشنبه) با ارسال پیامی به خانواده شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی، مرگ او را تسلیت گفت.
کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام ناشایست محمود عباس واکنش تند و شدید نشان دادند و آن را محکوم کردند.
هزاران تن از کاربران شبکه‌های اجتماعی از طریق "هشتاق# تسلیت خون آشام" خشم و انزجار خود را از این اقدام عباس اعلام کردند.
کاربران شبکه های اجتماعی های در واکنش به این اقدام عباس مطالب متنوعی را نوشتند. بخش اعظم آنان به یادآوری تجاوزات و جنایات شیمون پرز؛ به ویژه کشتار مردم شهرک قانا در لبنان در سال 1996 و کشتار مردم غزه و تجاوز سه جانبه به مصر در سال 1956 پرداختند.
محمود عباس رهبر جنبش فتح در این پیام ضمن ابراز غم و اندوه از مرگ پرز، افزود که پرز شریک صلح شجاعان با یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات رام الله و اسحاق رابین نخست وزیر پیشین اسرائیل بود.
در این پیام آمده است که شیمون پرز از زمان امضای توافقنامه اسلو تا آخرین لحظه زندگی خود به طور جدی برای رسیدن به صلح دائمی تلاش کرد.
شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه در سن 93 سالگی مرد. او به تازگی دچار سکته و خونریزی مغزی شده بود.
پرز از دو هفته پیش به خاطر خونریزی مغزی در بیمارستان تل هشومیر بستری بود، اما تلاش های پزشکان هیچ نتیجه ای نداد و او بالاخره پس از عمری جنایت و کشتار فلسطینیان مرد و به آریل شارون جنایتکار ملحق شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.