جمعی از افراد وابسته به جریان‌های مشکوک در شهر دهوک در کردستان عراق، برای «شیمون پرز» جلاد قانا مراسم یادبود برگزار کردند.

برگزاری مراسم مشکوک یادبود شیمون پرز در کردستان عراق+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس در عراق، جمعی از افراد وابسته به جریانهای مشکوک در شهر دهوک که تحت کنترل حزب بارزانی است، در مقابل اداره هنر این شهر برای «شیمون پرز» جلاد قانا مراسم یادبود برگزار کردند.

هرچند تعداد افراد شرکت کننده در مراسم بسیار کم و همان تعداد کم هم با نفرت مردم روبرو شدند اما برگزاری چنین مراسمی که حتی مردم را هم متعجب کرد، قابل تأمل است.
این افراد مشکوک از جلاد قانا به اسم «کبوتر آشتی» نام برده بودند و در  پلاکاردی نوشته بودند، مرگ شیمون پرز کبوتر آشتی را تسلیت می‌گوییم.

این عده در حالی برای شیمون پزر مراسم یادبود گرفتند که در سال‌های گذشته با حمایت رژیم صهیونیستی، نیروهای تروریستی تکفیری داعش صدها هزار نفر از مردم کردستان و شمال عراق را آواره کرده‌اند.
داعشی‌ها با حمایت رژیم صهیونیستی و آموزش‌های موساد به برخی شهرهای کردنشین در شمال عراق حمله کرده و بسیاری را کشته و زخمی کردند و هنوز نیز در بسیاری از شهرهای عراق درگیری با این گروهک تکفیری صهیونیستی در جریان است.
در سال‌های گذشته و بعد از سقوط صدام رژیم صهیونیستی حضور خزنده و خاموشی در شمال عراق داشته و بسیاری از شرکت‌های اسرائیلی در قالب نام‌ها و برندهای مختلف غربی در این منطقه حضور دارند.  
بنیامین نتانیاهو نیز چندی قبل در سخنانی تأکید کرده بود که رژیم صهیونیستی از شعار مسعود بارزانی ریاست اقلیم کردستان برای استقلال این منطقه حمایت می‌کند.
این در حالی بود که اکثر کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا صراحتاً با این اقدام بارزانی مخالفت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    واقعا خجالت نمی کشید همه ایران زیر سوال بردین