قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: هر کجا در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عمل نشود سازمان بازرسی مسئله را پیگیری می‌کند.

بخش گردشگری استان در حال تخریب و بی‌توجهی است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: وضعیت کنونی استان ریشه در گذشته دارد چرا که بحث آمایش منطقه‌ای در استان خوب عمل نشده است.

سید محمد مهدی طباطبایی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری به هیچ عنوان صنعتی نیست، افزود: استان ما برای فعالیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری بسیار مستعد است و هر کاری غیر از این امور در استان انجام شوند منفعتی به دنبال ندارد، متأسفانه بخش گردشگری استان در حال تخریب و بی‌توجهی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و همواره قانون را برای حل مشکلات و گرفتاری‌ها مدنظر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان نظارت را برای پیشگیری تقویت کرده است، بیان کرد: هر کجا احساس شود ایراد و اشکالی وجود دارد سازمان وارد عمل می‌شود اما سعی بر آن است که بیهوده پرونده‌ای تشکیل نشود در همین راستا به سمتی پیش می‌رویم که مشکل به صورت کتبی یا شفاهی به دستگاه‌ها اعلام شود.

مدیر کل بازرسی استان افزود: برخلاف اینکه تعداد گزارش‌های رسیده به این سازمان نسبت به گذشته بیشتر شده است اما آمار پرونده‌های تشکیل شده به مراتب کمتر از قبل است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست‌های سازمان در جهت اصلاح امور است، تصریح کرد: هر کجا در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عمل نشود سازمان بازرسی مسئله را پیگیری می‌کند.

طباطبایی در ادامه گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت توسعه را دارد اما باید تلاش بیشتری انجام شود و کار را محدود به ساعات اداری نکرد تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

وی افزود: تولید نباید به گونه‌ای باشد که کالا تنها در انبارها بماند در همین راستا باید بحث آمایش منطقه‌ای در استان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و به سمت و سوی کارهایی برویم که مشکلات این چنینی نداشته باشند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.