روزنامه اکسپرس تریبون پاکستان در گزارشی نوشت: نیروهای مرزی ایران در منطقه بلوچستان به سوی خاک پاکستان چندین خمپاره شلیک کرده‌اند.

 شلیک خمپاره مرزبانان ایرانی به سوی پاکستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه اکسپرس تریبون در گزارشی نوشت که نیروهای مرزی ایران در منطقه بلوچستان به سوی خاک پاکستان چندین خمپاره شلیک کرده‌اند، اما این حمله تلفاتی را در پی نداشته است.

شبه نظامیان ایالت بلوچستان پاکستان گفته‌اند که مرزبانان ایرانی حداقل سه بار با خمپاره بر شهر «پنج‌گور» روز چهارشنبه حمله کرده و ترس و وحشت زیادی را در میان مردم محل ایجاد کرده‌اند.

پاکستان و ایران، 900 کیلومتر مرز مشترک دارند و هر دو کشور در سال 2014 تصمیم گرفتند تا همکاری اطلاعاتی را برای از بین بردن گروه‌های تروریستی در مناطق مرزی، تقویت کنند.

در تازه‌ترین اقدام، افغانستان، هند، بنگلادش و بوتان در اعتراض به حمایت پاکستان از تروریسم، نشست ماه نوامبر سازمان سارک را تحریم کرده‌اند.

این نشست به دنبال شرکت نکردن این چهار کشور، به تعویق افتاده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    آفرین برغیورمردان ایران-که عرضه پیداکردنداولین شلیک رابه پاکستان کردند-یکی ازاین موشکهای که داره میپوسه ومعلوم نیست درست عمل کندرانیز به عربستان بزنیدتاهم نفت گران شودوهم تضمینی باشدبرای حفظ نظام ومسئولین امتیازی وخودیها
  • عباس ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    احسنت بر مرزبانان درآن مناطق فقط زور جواب میدهد...
  • محسن جدی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    خیلی کار خوبی کرد ایران،که خاک پاکستانو خمپاره باران کرد.تا پاکستان باشه که ایران رو تهدید به محو کردن نکنه.اینا حالا خمپاره های زپرتی ایران بود،وای به حال اون روزی که یه موشک سجیل تو خاکشون بخوره.پاکستان با هند جنگ داره سر کشمیر،حالا میخواد به ایران حمله کنه.اگه به ایران حمله کنه،هند سریع به کشمیر حمله میکنه و اونو تصرف میکنه.