یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: برای غلبه بر مشکلات باید مانند شهدا و ایثارگران روحیه جهادی و ولایت‌مداری داشته باشیم و پیروی از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات است.

پیروی از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یادواره شهدای شهر هشتگرد بعد از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار گردید و هم‌اکنون مراسم فوق در مسجد جامع شهر هشتگرد در حال برگزاری است.

در بخشی از مراسم فوق سردار سعید قاسمی طی سخنانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان سپاه اسلام به فرمان ولایت لبیک گفته و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی افزود: دفاع آنها در حقیقت دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و ایران اسلامی بود و ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های مدبرانه ولایت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ حق علیه باطل، روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی رزمندگان بود و آنها به عشق اسلام و ولایت به جبهه‌ها می‌رفتند.

قاسمی گفت: بنابراین امروز نیز می‌توان با روحیه جهادی و پیروی در مسیر ولایت بر مشکلات غلبه کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات، حرکت در مسیر ولایت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.