انتشار تصاویر شیء عجیبی که در شب مناظره با ترامپ زیر لباس هیلاری کلینتون قرار داشت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

شیء عجیبب زیر لباس کلینتون در مناظره چه بود؟ + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العالم، این شیء مرموز که هیلاری کلینتون آن را در زیر لباس خود مخفی کرده بود، کنجکاوی میلیون ها نفر را برانگیخت.
کلینتون نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا دوشنبه شب در نخستین مناظره انتخاباتی خود با رقیبش دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه در حالی حاضر شد که یک جعبه ای کوچک به همراه یک سیم در پشت و زیر کت قرمز رنگ وی نمایان بود.
علاوه بر این در تمام مدت مناظره هیلاری کلینتون با دونالد ترامپ یک قطعه کوچک مانند سمعک نیز در گوش کلینتون قرار داده شده بود اما ترامپ از هیچ شیء عجیبی استفاده نمی کرد.
بعد از این اتفاق سیل اظهار نظر در باره این شیء مرموز به راه افتاد. عده ای آن را به بیماری پارکینسون هیلاری ربط دادند. عده ای دیگر آن را میکروفونی دانستند که کلینتون در حین مناظره از آن استفاده می کرد. اما درمورد قطعه کوچک شبیه به سمعک که همرنگ با رنگ پوست کلینتون بود؛ عده ای آن را صرفا یک سمعک ساده عنوان کردند و عده ای دیگر خاطرنشان کردند که کلینتون برای دریافت راهنمایی های خاص از آن استفاده می کرده است و شمار دیگری نیز این قطعه را یک دستگاه ضد تشنج عنوان کردند که برای هشدار در لحظه بیهوش شدن و سقوط احتمالی هیلاری استفاده شده بود.
هیلاری کلینتون که چندی پیش گفته شد که به ذات الریه مبتلا شده است در اوایل این ماه نیز در مراسم 11 سپتامپر از حال رفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.