قدس آنلاین- مرضیه رضایی: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بنا داریم شعبات جبهه پیروان را در شهرستان‌ها تقویت و قانون مند نماییم.

شعبات جبهه پیروان در شهرستان‌ها تقویت و قانون مند می‌شود

سید محسن بنی هاشمی در گفت‌وگو با قدس در توضیح برنامه‌های این جبهه که پس از چند دوره انتخابات شورای مرکزی این جبهه برای تعیین رئیس و هیأت رئیسه جدید به خاطر به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدهای ریاست بر سمت خود باقی مانده است، اظهار داشت: مقرر شد تا پس از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1396 به کار خود ادامه دهیم.

وی در باره برگزاری انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: این انتخابات هر دو سال یک بار در شهریور ماه برگزار می‌شود و براساس اساسنامه، افراد بیش از دو دوره دو ساله نمی توانند عضو هیأت رئیسه باشند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی ادامه داد: در انتخابات دور اخیر که در 31 شهریور ماه برگزار شد سه نفر نامزد ریاست، هفت نفر نامزد نایب رئیسی و هفت نفر نامزد منشی بودند که به علت به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها بار دیگر در روز 27 شهریور رأی‌گیری صورت گرفت و باز هم نامزدهای ریاست نتوانستند حد نصاب لازم را کسب کنند.

بنی هاشمی افزود: به علت نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مقرر شد، انتخابات هیأت رئیسه به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود و هیأت رئیسه کنونی تا برگزاری انتخابات بعدی به وظایف خود ادامه دهد.

وی در توضیح برنامه‌های جبهه در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات گفت: بنا داریم در این فاصله 9 ماهه اصلاحات لازم را در اساسنامه انجام دهیم تا انتخابات هیأت رئیسه جدید با اساسنامه جدید برگزار شود، همچنان که دراین مدت شعبه‌های جبهه در شهرستان‌ها تقویت و قانون مند خواهند شد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی را برای انتخابات یاست جمهوری در نظر گرفته‌اید، گفت: درباره این انتخابات صبر می‌کنیم تا جامعه روحانیت مبارز تهران و جبهه پیروان خط امام و رهبری کشور و نماینده محترم ولی فقیه در استان به نتیجه مشخصی برسند، سپس تصمیم‌های لازم گرفته خواهد شد.

بنی هاشمی در توضیح برنامه‌های این جبهه در انتخابات شورای شهر نیز گفت: در این انتخابات بر اساس نظر خواهی از اعضای 19 گانه تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان فهرستی تهیه خواهیم کرد و ممکن است با شورای ائتلاف اصول گرایان ائتلاف کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.