رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه شهدا برجسته‌ترین الگوهای جهان بشریت هستند، گفت: امید است به برکت خون شهدای دفاع مقدس بتوان آموزه‌های آن‌ها را به دانش آموزان انتقال داد.

شهدا برجسته‌ترین الگوهای جهان بشریت هستند/ آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس به دانش آموزان انتقال یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی کشور که صبح امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد، اظهار داشت: هجرت یکی از فرمان‌های بزرگ الهی است و مؤمنان برای تکمیل ایمان و انجام فرمان الهی امر به هجرت شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه هجرت برای تحقق فرامین حق است، افزود: حضرت معصومه(س) نیز خود در راه هجرت و ولایت جان خود را از دست داد و این‌ها همه نشان از اهمیت هجرت درراه اسلام دارد.

سردار نقدی با اشاره به تأکید هجرت در قرآن کریم گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام برای تبعیت از فرامین امام راحل دست به هجرت زدند و به سمت جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

وی اینکه شهدا برجسته‌ترین الگوهای جهان بشریت هستند، افزود: امروز بشریت باید به برکت خون این عزیزان برای رسیدن به تعالی  استفاده کند امید است به برکت خون شهدای دفاع مقدس بتوان آموزه‌های آنها را به دانش‌آموزان انتقال داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه سفر راهیان نور سفر از ظلمات مشغله‌ها و زندگی‌های روزمره به سمت نور و روشنایی است، گفت: همه‌کسانی که این سفر را تجربه می‌کنند آثار زیادی بر زندگی آن‌ها دارد کسانی که در این سفر هستند راه کمال و حرکت به‌سوی نور را می‌پیمایند و این‌ها به برکت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.