مدافع استرالیایی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هنوز به ایران بازنگشته است که به نظر می‌رسد کارش با این باشگاه ایرانی تمام شده است.

گزارش ویژه قدس آنلاین از مدافع ناپدیده شده پرسپولیس/ دژاگه سرخپوش می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، «گولچ» مدافع استرالیایی که در کارنامه اش قهرمانی در آسیا با تیم استرالیایی هم به چشم می‌خورد، سوژه اول و آخر این روزهای پرسپولیس است. او از یک هفته پیش در تمرینات پرسپولیس حضور ندارد و حتی در بازی جام حذفی مقابل قشقایی غایب بود.

این مدافع استرالیایی که با هزار امید و آرزو به پرسپولیس آمده بود، بعد از آنکه متوجه شد در برنامه های برانکو ایوانکوویچ جایی ندارد، به تدریج انگیزه خود را از دست داد و تمرینات تیم را ترک کرد. البته گولچ زودتر از این و زمانی که بحث حضور رامین رضائیان در پرسپولیس به جای وی مطرح شده بود، واکنش تندی نشان داده و تاکید کرده بود که اجازه نمی دهد نامش از لیست برای حضور یک بازیکن دیگر خارج شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس چندی پیش تهدید کردند که از گولچ به خاطر غیبتهای بدون توجیه شکایت خواهند کرد. همچنین محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس درباره گولچ گفت: تا این لحظه خبری از او نداریم و قرار است باشگاه به موضوع رسیدگی کند.

از سوی دیگر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس این هفته برای رسیدگی به غیبت های این بازیکن تشکیل جلسه خواهد داد تا باشگاه از این طریق بتواند مدافع استرالیایی خود را به ایران بازگرداند.

از سوی دیگر گفته می شود در صورت خروج نام گولچ از لیست پرسپولیس، مسئولان باشگاه با مشورت برانکو به دنبال جذب یک بازیکن آزاد دیگر هستند. این روزها بحث جذب اشکان دژاگه هم مطرح بود که این شائبه با خروج نام دژاگه از فهرست باشگاه العربی، می تواند جذب این بازیکن را هم قوت ببخشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.