وزیر کشور گفت: بانک مرکزی مسوولیت خود را در قبال پروژه پدیده پذیرفته است.

بانک مرکزی مسوولیت خود را در قبال پروژه پدیده پذیرفته است

به گزارش قدس آنلاین ، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: به لطف خداوند مساله پدیده دارد به مرحله نهایی می رسد. از آنجا که این امر در سطح ملی به وزارت کشور واگذار شد ما جلسات متعددی با مسوولان کشور داشتیم و آقای استاندار مرتب در این جلسات حاضر شدند و توضیح دادند.
وی با تاکید بر اینکه نقش اصلی در این خصوص به عهده استاندار و مسوولان استانی بوده است، بیان داشت: در سفری که آقای سیف رییس کل بانک مرکزی به مشهد داشتند مسائل و مشکلات پدیده را مطرح کردند. بعد از این سفر نیز ما در تهران جلسه مجددی هم با آقای سیف و هم با وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مشکلات پدیده برگزار کردیم.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه هم اکنون وضعیت شرکت پدیده بهتر از گذشته است و قیمت گذاری سهام نیز انجام گرفته، تصریح کرد: امیدواریم مسائل مالی، خط اعتباری، آماده سازی شرکت برای ورود به بورس و برخی از مشکلات دیگر که از گذشته وجود داشته را به مرور حل کنیم.
رحمانی فصلی با اشاره به اینکه مشکلاتی که شرکت پدیده در کشور ایجاد کرده خودش یک پدیده است، تاکید کرد: هم بحث مجوزها، هم بحث کاربری ها، هم بحث امور مالی و هم ساختار شرکت، همه دارای اشکالاتی بوده که حتما باید توسط دستگاه های مرتبط با موضوع پیگیری شود و همچنین قوه قضاییه باید به پرونده این شرکت تا آخرین نفری که تخلف داشته رسیدگی کند.
وی اظهار داشت: خواهشم از سهامداران عزیز این است که همانطور که تا الان لطف کرده و مشکلات را تحمل کرده اند به دولت اعتماد داشته باشند و فرصت بدهند. با هماهنگی دستگاه های مختلف همه درتلاش هستیم مساله پدیده حل شود و دولت قطعا این مساله را هم انشاالله حل خواهد کرد.

منبع: سایت اخبار پدیده

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.